З 01.09.2020 по 01.10.2020 року Луганським апеляційним судом на порталі суду, а також на офіційній сторінці соціальної мережі Фейсбук було проведено анонімне опитування громадян – відвідувачів суду.
В анкеті було передбачено 47 запитань, які було поділено за тематикою: загальна характеристика респондента, якість роботи суду (умови перебування у суді, якість виконання обов’язків працівниками суду та їх ставлення до відвідувачів), а також, респонденти мали змогу внести особисті побажання та пропозиції.
Серед опитаних взяло участь 66% жінок та 34% чоловіків, з яких особисто себе у суді представляють 34%, іншу особу (є адвокатом, прокурором, юрист-консультом) 66%.
Згідно проаналізованих результатів найчастіше респонденти брали участь у цивільному процесі – 100% відповідей.
Варто відмітити, що ступінь обізнаності опитаних з роботою судів та суддів на задовільному рівні, тобто майже не обізнані - 66%, й лише 34 відсотки цілком обізнані.
2. Питання щодо якості роботи суду
За результатами опитування усі 100% громадян задоволені територіальним розміщенням та якістю роботи Луганського апеляційного суду. Також, у більшості опитуваних не виникало перешкод у доступі до приміщення суду, під час телефонних дзвінків та отримання потрібної інформації. Проте у 66% респондентів виникають труднощі із пошуком паркувального місця.
Зокрема, суд – це установа, яка працює для людей, а тому 67% респондентів вважають, що люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду та скористатися нашими послугами. 67% опитуваних задоволені графіком роботи канцелярії, 33% - задоволені більш-менш.
На запитання «Чи могли б Ви дозволити собі витрати на послуги адвоката у разі необхідності?» 67% респондентів відповіли так, 33% не змогли б собі дозволити витрати на таку послугу.
3. Зручність та комфортність перебування у суді
За результатами опитування щодо умов перебування у суді, можемо відмітити, що більшість респондентів вважають зручними та комфортними.
Так, 67% задоволені кількістю місць для очікування, вільним доступом до побутових приміщень (туалетів) та чистотою приміщень.
Але ж не можемо не зазначити, що більшість опитуваних - 68% не дуже задоволені достатністю освітлення у фойє суду.
Одним з ключових факторів для відвідувачів суду відіграє наявність інформації щодо сплати судового збору, інформації щодо справ, призначених до розгляду у суді та зразки документів на інформаційних стендах.
Нам більш ніж приємно, тому як 100% відвідувачів задовольняє доступ до інформації, розкладу справ, призначених до розгляду та зразків документів.
Дуже важливим завданням роботи суду є формування позитивної думки та довіри до суду у громадян. Так, на запитання «Чи знайшли Ви на офоційній сторінці суду, а також у соціальній мережі Фейсбук потрібну та корисну для Вас інформацію?» 100% опитуваних відповіли так.
Не менш важливим фактором для формування позитивного іміджу установи є професіоналізм, толерантність для усіх груп населення, незалежно від соціального статусу та доброзичливість працівників суду.
68% респондентів задоволені спілкуванням із працівниками суду. 33% - майже задоволені.
Для 50% респондентів текст рішення було викладено легкою та доступною для розуміння, а також, добре обґрунтованим.
Результати опитування є дуже важливими для нас, адже ми завжди намагаємось забезпечити відвідувачів суду належними умовами перебування в нашій установі, а також прагнемо вивчення передового досвіду та вдосконалення діяльності Луганського апеляційного суду.
Пресслужба Луганського апеляційного суду