«З А Т В Е Р Д Ж Е Н О»
наказом Голови
Луганського апеляційного суду
від 01.02.2021 №6-од/с
План
роботи Луганського апеляційного суду
на перше півріччя 2021 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
||
І. Загальні заходи |
|||||
1.1 |
Провести координаційну нараду з підведення підсумків роботи місцевих судів Луганської області за 2020 рік |
лютий-березень
|
голова суду Гаврилюк В.К., заступник голови суду Белах А.В. |
||
1.2 |
Провести збори суддів Луганського апеляційного суду щодо підведення підсумків стану здійснення правосуддя та якості роботи Луганського апеляційного суду за 2020 рік |
лютий-березень
|
голова суду, заступник голови суду, секретарі палат |
||
1.3 |
Взяти участь: |
|
|
||
1.3.1 |
в роботі координаційних засідань при прокуратурі Луганської області |
упродовж півріччя |
голова суду Гаврилюк В.К., заступник голови суду Белах А.В. |
||
1.4 |
В порядку підготовки питань для розгляду зборами суддів суду провести узагальнення: |
|
|
||
1.4.1 |
щодо якості роботи судової палати з розгляду цивільних справ за 2020 рік |
лютий |
секретар цивільної палати Коновалова В.А. |
||
1.4.2 |
щодо якості роботи судової палати з розгляду кримінальних справ за 2020 рік. |
лютий |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
||
1.5 |
Провести збори (наради) суддів Луганського апеляційного суду, на яких: |
|
|
||
1.5.1 |
розглянути узагальнення щодо якості роботи судових палат за 2020 рік |
лютий-березень |
секретарі судових палат Савич Ю.М., Коновалова В.А. |
||
1.5.2 |
розглянути стан здійснення правосуддя Луганським апеляційним судом за 2020 рік |
лютий-березень |
голова суду Гаврилюк В.К. |
||
1.5.3 |
розглянути узагальнення щодо якості роботи місцевих судів Луганської області за 2020 рік |
лютий-березень |
заступник голови суду Белах А.В. |
||
1.6 |
Проводити аналіз у місцевих судах щодо стану розгляду кримінальних проваджень, які не знаходять вирішення понад 6 місяців, причини їх не розгляду та надання методичної допомоги для їх усунення |
постійно |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М., судді-куратори місцевих судів |
||
1.7 |
Моніторинг дотримання строків розгляду справ суддями апеляційного суду |
постійно |
секретарі судових палат |
||
1.8 |
Проведення оперативних нарад, зайнять з суддями судової палати з розгляду цивільних справ
Проведення оперативних нарад з суддями судової палати з розгляду кримінальних справ |
2 рази в місяць
у разі необхідності |
секретар цивільної палати Коновалова В.А.
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
||
1.9 |
Проведення нарад з керівництвом Луганського апеляційного суду |
понеділок поточного місяця |
голова суду Гаврилюк В.К. |
||
1.10 |
Проведення навчання з помічниками суддів та секретарями судового засідання |
упродовж півріччя |
Луганська В.І., Тополюк Є.В., Савчук О.І. |
||
ІІ. Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики |
|||||
2.1 |
Проводити узагальнення судової практики, зокрема відповідно до плану роботи Верховного Суду |
упродовж півріччя |
керівництво суду, судді |
||
2.2 |
Обговорення та проведення аналізу кримінальних проваджень, внесених до ЄРДР за ст. 263 КК України, за якими надійшли клопотання про НСРД за 2020 р. |
|
слідчі судді |
||
2.3 |
Обговорення та проведення аналізу кримінальних проваджень, внесених до ЄРДР за ст. 368 КК України, за якими надійшли клопотання про НСРД за 2020 р. |
|
слідчі судді |
||
2.4 |
Підготовка щоквартальної інформації щодо застосування окремих норм КПК України судами першої інстанції та апеляційної інстанції при розгляді кримінальних проваджень та проваджень про адміністративні правопорушення. |
|
секретар судової палати Савич Ю.М |
||
2.5 |
Організація вивчення практики Європейського суду з прав людини, застосування при здійсненні судочинства положень Конвенції «Про захист прав людини і основоположних свобод» |
|
заступник голови суду,секретарі палат, судді |
||
2.6 |
Сприяння вивченню судової практики у місцевих судах при розгляді кримінальних справ, з застосуванням практики ЄСПЛ, правових позицій Верховного Суду |
|
заступник голови суду,секретарі палат, судді |
||
2.7 |
Провести узагальнення судової практики розгляду судами справ, пов’язаних зі спадкуванням недоотриманих соціальних страхових виплат |
упродовж півріччя |
суддя Луганська В.М. |
||
ІІІ. Підвищення професійного рівня та підготовка суддів |
|||||
3.1 |
Проходження підвищення кваліфікації у Національної школі суддів України за графіком |
упродовж півріччя |
заступник голови суду,секретарі палат, судді |
||
3.2 |
Вивчення практики ЄСПЛ та доведення правових позицій Верховного Суду до відома суддів палат та суддів першої інстанції |
упродовж півріччя |
секретарі палат, судді |
||
3.3 |
Участь у вебінарі «Медіавідкритість суддів України» |
на призначену дату |
секретарі палат, судді |
||
3.4 |
Проведення онлайн конференції з обговорення практик у роботі модельних судів в Україні. |
на призначену дату |
секретарі палат, судді |
||
3.5 |
Участь у семінарі «Новели антикорупційного законодавства з питань електронного декларування» |
на призначену дату |
секретарі палат, судді |
||
ІV. Взаємодія з органами державної влади, судами першої інстанції, навчальними закладами, ЗМІ та громадськістю |
|||||
4.1 |
Координувати роботу прес-центру Луганського апеляційного суду
|
упродовж півріччя |
голова суду Гаврилюк В.К., судді-спікери: Тополюк Є.В., Кострицький В.В. |
||
4.2 |
Інформування громадськості про діяльність Луганського апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду |
упродовж півріччя |
відповідальні особи, прес-секретар Окопна К.О. |
||
4.3 |
Поширення друкованих матеріалів інформаційно-просвітницького характеру, які висвітлюють діяльність Луганського апеляційного суду, ведення інтернет-сайту та сторінок суду у соціальних мережах (зокрема, Facebook, тощо) |
упродовж півріччя |
відповідальні особи, прес-секретар Окопна К.О.
|
||
4.4 |
Організація інтерв’ю, коментарів, брифінгів, прес-конференцій, інформаційних зустрічей за участю журналістів, керівництва та суддів Луганського апеляційного суду |
упродовж півріччя |
судді-спікери, прес-секретар Окопна К.О. |
||
4.5 |
Підготовка та публікація статей правовиховної тематики в ЗМІ
|
упродовж півріччя |
керівництво суду, судді |
||
4.6 |
Надання суддям місцевих судів області методичної допомоги у застосуванні законодавства при розгляді судових справ, з виїздом до місцевих судів |
упродовж півріччя |
заступник голови суду Белах А.В., судді-куратори |
||
4.7 |
В рамках постійно-діючого семінару проводити заняття з суддями місцевих судів з вивчення практики розгляду справ |
відповідно до плану |
заступник голови суду Белах А.В., судді |
||
4.8 |
Участь у семінарах, які проводяться за підтримкою проекту Ради Європи та міжнародною організацією «Норвезька Рада у справах біженців» |
упродовж півріччя |
заступник голови суду Белах А.В., судді |
||
4.9 |
Надання професійних коментарів щодо розгляду Луганським апеляційним судом кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення |
за потребою |
судді-спікери |
||
V. Інше |
|||||
5.1 |
Підготовка звіту про виконання плану роботи судових палат та апарату суду на І-е півріччя 2021 року та підготовка плану роботи палат та апарату суду на ІІ-е півріччя 2021року |
червень |
відповідальні особи |
||
VІ. Апарат Луганського апеляційного суду |
|||||
6.1 |
Проведення нарад з працівниками апарату по підвищенню якості виконання службових обов’язків |
щомісяця
|
керівник апарату Савчук О.І. |
||
6.2 |
Проведення семінарів з працівниками апарату щодо змін до діючого законодавства. Доведення до відома інформації, яка надходить від ДСА України |
упродовж півріччя
|
керівник апарату Савчук О.І., заст.керівника апарату Беззубенко К.Ю., Щербаченко В.І. |
||
6.3 |
Інформування громадськості про діяльність апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду |
упродовж півріччя |
прес-секретар Окопна К.О., головний спеціаліст з ІТ Кожем`якін Р.Є. |
||
6.4 |
Оформлення передплати на юридичні видання для апеляційного суду на друге півріччя 2021 року
|
до 15 червня |
головний спеціаліст Шевчук М.В., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
6.5 |
Організація проведення зборів суддів апеляційного суду та здійснення контролю за виконанням рішень зборів |
упродовж півріччя |
керівник апарату Савчук О.І. |
||
6.6 |
Забезпечення ремонту комп’ютерної та копіювальної техніки
|
упродовж півріччя |
головний спеціаліст з ІТ Удовенко Ю.Б. та Кожем`якін Р.Є. |
||
6.7 |
Здійснення заходів з енергозбереження і скорочення витрат на комунальні послуги та енергоносії у І півріччі 2021 року |
упродовж півріччя
|
провідний інженер Сінько М.П. |
||
6.8 |
Закупівля необхідних товарно-матеріальних цінностей для забезпечення функціонування суду |
упродовж півріччя
|
Савчук О.І., Корольчук Л.П., Чижик К.В.
|
||
6.9 |
Перевірка роботи секретарів судового засідання з питань дотримання строків здачі справ |
щомісячно |
керівник апарату Савчук О.І., заступник керівника Беззубенко К.Ю., начальник відділу Ковальова А.В. |
||
6.10 |
Підготовка плану роботи апарату суду на друге півріччя 2021 року |
червень |
заступник керівника Беззубенко К.Ю. |
||
VІІ. Відділ діловодства та обліку звернень громадян |
|||||
7.1 |
Проаналізувати стан розгляду звернень громадян за 2020 рік |
січень-лютий |
головний спеціаліст Шевчук М.В. |
||
7.2 |
Проведення нарад с працівниками відділу по підвищенню якості виконання службових обов’язків |
упродовж півріччя |
головний спеціаліст Шевчук М.В. |
||
7.3 |
Підготовка звіту щодо інформації про виконання судом Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» |
щомісячно |
головні спеціалісти Шевчук М.В., Семенова М.О. |
||
7.4 |
Підготовка звіту щодо кількості наданих дисків звукозапису |
щоквартально |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
7.5 |
Приймання-передавання номенклатурних справ до архіву суду для подальшого зберігання та користування |
упродовж півріччя |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
7.6 |
Прийняття справ з Апеляційного суду Луганської області, упорядкування документообігу та архівного фонду |
упродовж півріччя |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
7.7 |
Складання звітів на списання використаних поштових знаків та конвертів |
щомісячно |
експедитор Ковальова І.Є. |
||
7.8 |
Формування справ відповідно до номенклатури справ суду |
постійно |
відділ діловодства та обліку звернень громадян |
||
7.9 |
Організаційні заходи при проведенні прийому громадян |
постійно |
провідний консультант Чекан М.В. |
||
7.10 |
Оформлення підписки на періодичні видання на друге півріччя 2021 року |
до 15 червня |
головний спеціаліст Шевчук М.В., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
7.11 |
Вивчення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України (наказ ДСА №814 від 20.08.2019 року) |
протягом півріччя |
відділ діловодства та обліку звернень громадян |
||
VІІІ. Відділ з питань персоналу |
|||||
8.1 |
Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Шамрай Н.В., Кучугура К.В. |
||
8.2 |
Організаційні заходи щодо своєчасного подання суддями декларації доброчесності та декларації родинних зв’язків |
упродовж січня |
начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.3 |
Перегляд посадових інструкцій працівників апарату суду на відповідність встановленим законодавством вимогам |
упродовж півріччя |
Шамрай Н.В., Кучугура К.В. |
||
8.4 |
Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату Луганського апеляційного суду (організаційні заходи) |
упродовж півріччя |
начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.5 |
Організація проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Кучугура К.В. |
||
8.6 |
Організаційні заходи щодо своєчасного подання суддями та працівниками апарату суду декларацій особи, уповноваженої на виконання |
до 31.03.2021 року |
начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.7 |
Організаційні заходи щодо оновлення та наповнення суддівських досьє |
упродовж півріччя |
начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.8 |
Проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами 3 та 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади» |
упродовж півріччя |
начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.9 |
Перевірка наявності документів в особових справах суддів та працівників апарату суду згідно з описом |
упродовж півріччя |
Шамрай Н.В. |
||
8.10 |
Заохочення та нагородження суддів у відставці та працівників апарату суду державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками |
упродовж півріччя |
начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.11 |
Контроль за дотриманням графіка відпусток, облік усіх видів відпусток |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Шамрай Н.В. |
||
8.12 |
Робота із військового обліку військовозобов’язаних і призовників |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Кучугура К.В. |
||
ΙХ. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності |
|||||
9.1
|
Складання річної, квартальної фінансової та бюджетної звітності відповідно до Порядку складання бюджетної звітності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 №44, Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі та подання її в системі «Є-Звітність» до ГУДКСУ у Луганській області |
щокварталу в терміни, встановлені відповідно до графіка подання квартальної фінансової та бюджетної звітності ГУДКСУ у Луганській області |
начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.2 |
Складання річної, квартальної фінансової та бюджетної звітності та подати її до ДСА України |
щокварталу в терміни, встановлені відповідно до графіка подання квартальної фінансової та бюджетної звітності ДСА України |
начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.3 |
Складання та подання податкової звітності до ДПІ у м.Сєвєродонецька : Повідомлення про прийняття працівника на роботу; Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (ф. №1ДФ);
Звіт неприбуткової організації; |
до початку роботи новоприйнятого працівника; протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду;
40 днів після звітного кварталу
60 календарних днів після закінчення року |
Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В. |
||
9.4 |
Складання та подання звітність фонду соціального страхування з ТВП: - Заява - розрахунок для надання матеріального забезпечення застрахованим особам, страхових виплат потерпілим на виробництві, відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг за рахунок коштів Фонду;
- Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам |
протягом 5 календарних днів від дня затвердження протоколу засідання комісії з соціального страхування
протягом місяця з дня проведення виплат застрахованим особам |
Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В. |
||
9.5 |
Складання та подання місячної бюджетної звітності в системі «Є-Звітність» до ГУДКСУ у Луганській області -"Звіт про заборгованість за бюджетними коштами" (форма № 7д. № 7м.) (додаток 7) |
щомісячно в терміни, встановлені відповідно до графіка подання місячної бюджетної звітності ГУДКСУ у Луганській області, але не пізніше 7 числа |
начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.6 |
Складання та подання щомісячної інформації до ДСА України : - Структура заробітної плати по посадах за місяць; - Щомісячна інформація про середньооблікову чисельність працюючих; - Інформацію про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати станом на 1 число місяця наступного за звітним |
до 5 числа після звітного місяця до 5 числа після звітного місяця до 2 числа
|
Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В. |
||
9.7 |
Складання та подання щоквартальної інформацію до ДСА України: - Звіт про Аналіз суддівської винагороди та заробітної плати апарату; - Аналіз виконання результативних показників паспортів бюджетних програм за загальним та спеціальним фондом бюджету (інформатизація); - Звіт про виконання індивідуального кошторису та паспорта бюджетної програми;
- Відомості про нерухоме державне майно №2б(д);
- Звіт про рух коштів по депозитному рахунку |
7 днів після звітного кварталу;
щоквартально в терміни встановлені ДСА;
не пізніше ніж 10 днів після термінів, встановлених для подання фінансової звітності; протягом місяця після закінчення кварталу або року, що настає за звітним до 20 числа після звітного кварталу |
Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В. Корольчук Л.П., Єгорова О.П.
Корольчук Л.П., Єгорова О.П
Корольчук Л.П., Олексунь Є.С.
Корольчук Л.П., Єгорова О.П.
Корольчук Л.П., Єгорова О.П. |
||
9.8 |
Складання та подання форми державних статистичних спостережень до органу державної статистики: -Звіт з праці (форма №1-ПВ) (місячна)
-Звіт з праці (форма №1-ПВ) (квартальна)
|
не пізніше 7-го числа місяця, наступного за звітним періодом; не пізніше 7-го числа місяця, наступного за звітним періодом |
Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В.
Корольчук Л.П. Сигаєва Я.В.
|
||
9.9 |
Підготовка довідок про зміни до кошторису на 2021 рік, про зміни до плану асигнувань загального фонду, зміни до плану спеціального фонду та пропозицій щодо перерозподілу бюджетних асигнувань |
упродовж півріччя |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П. |
||
9.10 |
Внесення змін до розрахунків, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до кошторису |
упродовж півріччя |
начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.11 |
Здійснювати аналіз кредиторської заборгованості |
упродовж півріччя |
Корольчук Л.П., Олексунь Є.С. |
||
9.12 |
Оформлення та викладання службової інформації в електронному вигляді на сайті «Е-дата» |
упродовж півріччя |
начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.13 |
Поточна робота в бухгалтерії: ведення бухгалтерських облікових регістрів; складання меморіальних ордерів; оброблення первинних документів; листування в ДСА, фінансовими органами, тощо |
щоденно |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П., Сигаєва Я.В., Олексунь Є.С. |
||
9.14 |
Нарахування і виплата заробітної плати. Надання інформації про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати |
щомісячно |
Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В. |
||
9.15
|
Складання кошторисів, планів асигнувань та змін до них, здійснення обліку коштів |
упродовж півріччя |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П. |
||
9.16 |
Подання заявок на фінансування поточних та капітальних видатків |
кожної п’ятниці місяця |
Корольчук Л.П. |
||
9.17 |
Вивчення нормативних документів, змін в Податковому законодавстві, Бюджетному Кодексі, постанов КМУ про ведення бухгалтерського обліку
|
постійно |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П., Сигаєва Я.В., Олексунь Є.С. |
||
9.18 |
Прийняття участі в тендерному комітеті, в комісіях з конкурсних торгів, дисциплінарних проваджень, соціального страхування та публічних закупівель, тощо |
упродовж півріччя |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П.
|
||
9.19 |
Відвідування семінарів, нарад в органах податкової, казначейської, статистичної служб та ін. |
постійно |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П., Сигаєва Я.В., Олексунь Є.С. |
||
9.20 |
Огляд нового законодавства щодо бухгалтерського обліку в бюджетних установах |
постійно |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П., Сигаєва Я.В., Олексунь Є.С. |
||
X. Відділ забезпечення діяльності судових палат з розгляду цивільних і кримінальних справ |
|||||
10.1 |
Реєстрація та облік судових справ та матеріалів, які надійшли на розгляд до апеляційного суду, у порядку передбаченому Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах України та вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, та передача їх суддям. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О., Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П. |
||
10.2 |
Здійснення автоматизованого розподілу судових справ та матеріалів. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О., Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П. |
||
10.3 |
Внесення інформації про результати розгляду судових справ та матеріалів в обліково-статистичні картки в автоматизованій системі документообігу суду. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О., Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П. |
||
10.4 |
Ведення судової статистики в суді: підготовка та своєчасне направлення до відповідних органів звітів, аналітичних довідок, таблиць, узагальнень з питань судової статистики. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
||
10.5 |
Підготовка інформації щодо кількості справ розглянутих судом. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
||
10.6 |
Оновлення інформації щодо суддівського досьє. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О. |
||
10.7 |
Здійснення моніторингу відправки рішень до ЄДРСР. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В. |
||
10.8 |
Проведення семінарських занять щодо заповнення ОСК на цивільні, кримінальні справи, справи про адміністративні правопорушення у зв’язку із змінами в Інструкції користувача комп'ютерної програми «Д-3». |
постійно (за потребою) |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
||
10.9 |
Вивчення та обговорення з працівниками змін до нормативних актів, що регулюють роботу відділу. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
||
XІ. Відділ матеріально-технічного та господарського забезпечення |
|||||
11.1
|
Складання договорів щодо комунальних послуг
|
упродовж півріччя (за потребою) |
Сінько М.П., Щербина П.О. |
||
11.2
|
Благоустрій території суду |
упродовж півріччя |
Сінько М.П., Долгова І.Є., Леснікова І.В., Бутов М.І., Гринченко А.В. |
||
11.3 |
Контроль за системою опалювання приміщення суду |
протягом опалювального сезону |
Чижик К.В., Бутов М.І. |
||
11.4. |
Проведення роботи по ремонту електромережі та заміна електроламп на більш економні
|
упродовж півріччя |
Сінько М.П., Гринченко А.В. |
||
11.5
|
Підтримання порядку у підвальному приміщенні |
упродовж півріччя |
Сінько М.П., Бутов М.І., Гринченко А.В., Кудрявцева В.М., Калашнікова І.Є., Латюк О.В. |
||
11.6 |
Виконання робіт по забезпеченню матеріально-технічної бази суду |
упродовж півріччя |
Чижик К.В. |
||
11.7 |
Проведення пошуку постачальників, визначення процедури закупівлі та укладання договорів |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
||
XIІ. Відділ інформаційних технологій |
|||||
12.1 |
Впровадження та забезпечення належного функціонування ЄСІТС |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б. |
||
12.2 |
Надання пропозицій та рекомендацій щодо придбання необхідної комп’ютерної техніки |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є. |
||
12.3 |
Введення в експлуатацію придбаної комп’ютерної техніки. Інсталяція необхідного програмного забезпечення для повноцінного функціонування технічних засобів |
упродовж півріччя |
Удовенко Ю.Б., Міоков І.І. |
||
12.4 |
Підтримка та забезпечення належного функціонування КП «Д-3» |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б., Міоков І.І. |
||
12.5 |
Моніторинг оновлення та антивірусного програмного забезпечення |
упродовж півріччя |
Удовенко Ю.Б., Міоков І.І. |
||
12.6 |
Підтримка комп’ютерної та копіювальної техніки у працездатному стані |
упродовж півріччя |
Удовенко Ю.Б., Міоков І.І. |
||
12.7 |
Впровадження та забезпечення належного функціонування підсистеми «Електронний суд» |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б., Міоков І.І. |
||
12.8 |
Забезпечення співробітників суду електронними ключами та сертифікатами |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б., |
||
12.9 |
Встановлення та забезпечення відеоконференцзв’язку під час проведення відеоконференцій |
упродовж півріччя |
Міоков І.І. |
||
XIIІ. Відділ з режимно-секретної роботи |
|||||
13.1 |
Підготовка звіту щодо забезпечення охорони державної таємниці за 2020 рік |
січень |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є. |
||
13.2 |
З метою контролю за станом режиму секретності, на виконання вимог п.434 Порядку №939 проводити перевірку наявності секретних документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації, за результатами перевірки складати акт перевірки згідно законодавства |
щоквартально |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є. |
||
13.3 |
Здійснення контролю за правильністю засекречування, зміни графіку секретності або розсекречування інформації відповідно до рішень експертної комісії з питань таємниць (далі ЕК); організація, опрацювання матеріалів ЕК, повідомлення правоохоронних органів про результати засідань ЕК |
щомісячно |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є. |
||
13.4 |
Здійснити заходи щодо перегляду та приведення грифів секретності МНСІ , що зберігаються у відповідність із ЗВДТ |
у разі потреби, але не рідше ніж 1 раз на рік |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є. |
||
13.5 |
Здійснити заходи щодо відібрання та знищення секретних документів, строк зберігання яких закінчився |
упродовж півріччя (у разі потреби)
|
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є.
|
||
13.6 |
Здійснити розробку номенклатури посад та змін до неї (у разі необхідності) працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці |
протягом усього періоду (у разі потреби)
|
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є.
|
||
13.7 |
Підготовка документів для отримання допусків та доступів до державної таємниці працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці |
Протягом усього періоду (у разі потреби)
|
Веселов С.С. |
||
13.8 |
Провести заняття з працівниками суду, діяльність яких пов’язана з державною таємнице, з метою вивчення ЗУ «Про державну таємницю» |
лютий |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є.
|
||
13.9 |
Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується державної таємниці, методичних рекомендацій ДСА України та ГУ СБУ України, доведення інформації до відома осіб, які мають допуск та доступ до державної таємниці
|
упродовж півріччя |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є.
|
||
ХІV. Відділ судових розпорядників |
|||||
14.1 |
Контроль за додержанням особами, які перебувають в суді, встановлених правил |
постійно |
Подрябінкін Я.Г., Онищенко К.В., Савич М.Ю. |
||
14.2 |
Забезпечення неухильного виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання, розпоряджень головуючого судді в судовому засіданні |
постійно, упродовж півріччя |
Подрябінкін Я.Г., Онищенко К.В., Савич М.Ю. |
||
14.3 |
Взаємодія зі Службою судової охорони, Національною поліцією України, Національною гвардією України щодо підтримання громадського порядку в залі судового засідання та у приміщенні суду |
постійно |
Подрябінкін Я.Г., Онищенко К.В., Савич М.Ю. |
||
14.4 |
Проведення оперативної наради щодо порушення вимог ст.185-3 КУпАП, а саме щодо порушення порядку під час судового засідання та вчинення будь-яких дій, які свідчать прояв неповаги до суду або встановлених в суді правил |
травень |
начальник відділу Подрябінкін Я.Г. |
||
14.5 |
Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується роботи відділу |
упродовж півріччя |
Подрябінкін Я.Г., Онищенко К.В., Савич М.Ю. |