flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Дніпровський апеляційний суд

План роботи суду на 1-ше півріччя 2021 року

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                          «З А Т В Е Р Д Ж Е Н О» 

наказом  Голови

Луганського апеляційного суду

від 01.02.2021 №6-од/с

 

 

План

роботи Луганського апеляційного суду

на перше півріччя 2021 року

 

п/п

Найменування заходів

Термін виконання

Виконавці

І

ІІ

ІІІ

          ІV                 

 

І. Загальні заходи

1.1

Провести координаційну нараду з підведення підсумків роботи місцевих судів Луганської області за 2020 рік

лютий-березень

 

голова суду Гаврилюк В.К.,

заступник голови суду Белах А.В.

1.2

Провести збори суддів Луганського апеляційного суду щодо підведення підсумків стану здійснення правосуддя та якості роботи Луганського апеляційного суду за 2020 рік

лютий-березень

 

голова суду,

заступник голови суду, секретарі палат

1.3

Взяти участь:

 

 

1.3.1

в роботі координаційних засідань  при прокуратурі Луганської області

упродовж      півріччя

голова суду Гаврилюк В.К.,

заступник голови суду Белах А.В.

1.4

В порядку підготовки питань  для розгляду зборами суддів суду провести узагальнення:

 

 

 

1.4.1

щодо якості роботи судової палати з розгляду цивільних справ за 2020 рік

лютий

секретар цивільної палати

Коновалова В.А.

1.4.2

щодо якості роботи судової палати з розгляду кримінальних справ за 2020 рік.

лютий

секретар кримінальної палати Савич Ю.М.

1.5

Провести збори (наради) суддів Луганського апеляційного суду, на яких:

 

 

1.5.1

розглянути узагальнення щодо якості роботи судових палат за 2020 рік

лютий-березень

секретарі судових палат

Савич Ю.М., Коновалова В.А.

1.5.2

розглянути стан здійснення правосуддя Луганським апеляційним судом за 2020 рік

лютий-березень

голова суду Гаврилюк В.К.

1.5.3

розглянути узагальнення щодо якості роботи місцевих судів Луганської області  за 2020 рік

лютий-березень

заступник голови суду Белах А.В.

1.6

Проводити аналіз у місцевих судах щодо стану розгляду кримінальних проваджень, які не знаходять вирішення понад 6 місяців, причини їх не розгляду та надання методичної допомоги для  їх усунення

постійно

секретар кримінальної палати Савич Ю.М.,

судді-куратори місцевих судів

1.7

Моніторинг дотримання строків розгляду справ суддями апеляційного суду

 

постійно

секретарі судових палат

1.8

Проведення оперативних нарад, зайнять з суддями  судової палати з розгляду цивільних справ 

 

Проведення оперативних нарад з суддями судової палати з розгляду кримінальних справ

2 рази в місяць

 

 

 

у разі необхідності

секретар цивільної палати

Коновалова В.А.

 

секретар кримінальної палати Савич Ю.М.

1.9

Проведення нарад з керівництвом Луганського апеляційного суду

понеділок поточного місяця

голова суду

Гаврилюк В.К.

1.10

Проведення навчання з помічниками суддів та секретарями судового засідання

упродовж      півріччя

Луганська В.І.,

Тополюк Є.В.,

Савчук О.І.

 

                   ІІ. Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики

   2.1

Проводити узагальнення судової практики, зокрема відповідно до плану роботи Верховного Суду

упродовж      півріччя

керівництво суду,

судді

   2.2

Обговорення та проведення аналізу кримінальних проваджень, внесених до ЄРДР за ст. 263 КК України, за якими  надійшли клопотання про НСРД за 2020 р.

 

слідчі судді

   2.3

Обговорення та проведення аналізу кримінальних проваджень, внесених до ЄРДР за ст. 368 КК України, за якими надійшли клопотання про НСРД за 2020 р.

 

слідчі судді

   2.4

Підготовка щоквартальної інформації щодо застосування окремих норм КПК України судами першої інстанції та апеляційної інстанції при розгляді кримінальних проваджень та проваджень про адміністративні правопорушення.

 

секретар судової палати Савич Ю.М

   2.5

Організація вивчення практики Європейського суду з прав людини, застосування при здійсненні судочинства положень Конвенції «Про захист прав людини і основоположних свобод»

 

заступник голови суду,секретарі палат, судді

   2.6

Сприяння вивченню судової практики у місцевих судах при розгляді кримінальних справ, з застосуванням практики ЄСПЛ, правових позицій Верховного Суду

 

заступник голови суду,секретарі палат, судді

   2.7

Провести узагальнення судової практики розгляду судами справ, пов’язаних зі спадкуванням недоотриманих соціальних страхових виплат

упродовж      півріччя

суддя Луганська В.М.

 

ІІІ. Підвищення професійного рівня та підготовка суддів

3.1

Проходження  підвищення кваліфікації у Національної школі суддів України за графіком

 

упродовж      півріччя

заступник голови суду,секретарі палат, судді

3.2

Вивчення практики ЄСПЛ та доведення правових  позицій Верховного Суду до відома суддів палат та суддів першої інстанції

 

упродовж      півріччя

секретарі палат,

судді

3.3

Участь у вебінарі «Медіавідкритість суддів України»

на призначену дату

секретарі палат,

судді

3.4

Проведення онлайн конференції з обговорення практик у роботі модельних судів в Україні.

на призначену дату

секретарі палат,

судді

3.5

Участь у семінарі «Новели антикорупційного законодавства з питань електронного декларування»

на призначену дату

секретарі палат,

судді

 

ІV. Взаємодія з органами державної влади, судами першої інстанції, навчальними закладами, ЗМІ та громадськістю

    4.1

Координувати роботу прес-центру Луганського апеляційного суду

 

упродовж півріччя

голова суду Гаврилюк В.К., судді-спікери: Тополюк Є.В., Кострицький В.В.

4.2

Інформування  громадськості про діяльність  Луганського апеляційного суду шляхом  висвітлення на офіційному веб-сайті суду

упродовж      півріччя

відповідальні особи,

прес-секретар

Окопна К.О.

4.3

Поширення друкованих матеріалів інформаційно-просвітницького характеру, які висвітлюють діяльність Луганського апеляційного суду, ведення інтернет-сайту та сторінок суду у соціальних мережах (зокрема, Facebook, тощо)

упродовж      півріччя

відповідальні особи,

прес-секретар

Окопна К.О.

 

4.4

Організація інтерв’ю, коментарів, брифінгів, прес-конференцій, інформаційних зустрічей за участю журналістів, керівництва та суддів Луганського апеляційного суду

упродовж      півріччя

судді-спікери,

прес-секретар

Окопна К.О.

4.5

Підготовка та публікація статей

правовиховної тематики в ЗМІ

 

упродовж      півріччя

керівництво суду, судді

4.6

Надання суддям місцевих судів області методичної допомоги у застосуванні законодавства при розгляді судових справ, з виїздом до місцевих судів

упродовж      півріччя

заступник голови суду Белах А.В., судді-куратори

4.7

В рамках постійно-діючого семінару проводити заняття з суддями місцевих судів з вивчення практики розгляду справ

відповідно до плану

заступник голови суду Белах А.В., судді

4.8

Участь у семінарах, які проводяться за підтримкою проекту Ради Європи та міжнародною  організацією «Норвезька Рада у справах біженців»   

упродовж      півріччя

заступник голови суду Белах А.В., судді

4.9

Надання професійних коментарів щодо розгляду Луганським апеляційним судом кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення

за потребою

судді-спікери

 

V. Інше

5.1

Підготовка звіту про виконання плану роботи судових палат та апарату суду на І-е півріччя 2021 року та підготовка плану роботи  палат та апарату суду на  ІІ-е півріччя 2021року

червень

відповідальні особи

 

VІ.  Апарат Луганського апеляційного суду

6.1

Проведення нарад з працівниками апарату по підвищенню якості виконання службових обов’язків

щомісяця

 

керівник апарату Савчук О.І.

6.2

Проведення семінарів з працівниками апарату щодо змін до діючого законодавства. Доведення до відома інформації, яка надходить від ДСА України

упродовж      півріччя

 

керівник апарату                 Савчук О.І.,

заст.керівника апарату Беззубенко К.Ю., Щербаченко В.І.

   6.3

Інформування громадськості про діяльність апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду

упродовж  півріччя

прес-секретар Окопна К.О., головний спеціаліст з ІТ Кожем`якін Р.Є.

6.4

Оформлення передплати на юридичні видання для апеляційного суду на друге  півріччя 2021 року

 

до 15 червня 

головний спеціаліст Шевчук М.В., архіваріус Подрябінкіна Н.О.

6.5

Організація проведення зборів суддів апеляційного суду та здійснення контролю за виконанням рішень зборів

упродовж  півріччя

керівник апарату                Савчук О.І.

6.6

Забезпечення ремонту комп’ютерної та копіювальної техніки

 

упродовж  півріччя

головний спеціаліст з ІТ

Удовенко Ю.Б. та Кожем`якін Р.Є.

6.7

Здійснення заходів з енергозбереження і скорочення витрат на комунальні послуги та енергоносії у І півріччі 2021 року

упродовж  півріччя

 

провідний інженер

 Сінько М.П.

6.8

Закупівля необхідних товарно-матеріальних цінностей для забезпечення функціонування суду

упродовж  півріччя

 

Савчук О.І., Корольчук Л.П., Чижик К.В.

 

6.9

Перевірка роботи секретарів судового засідання з питань дотримання строків здачі справ

щомісячно

керівник апарату Савчук О.І., заступник керівника Беззубенко К.Ю., начальник відділу Ковальова А.В.

6.10

Підготовка плану роботи апарату суду на друге півріччя 2021 року

червень

заступник керівника Беззубенко К.Ю.

 

VІІ. Відділ діловодства та обліку звернень громадян

7.1

Проаналізувати стан розгляду звернень громадян за 2020 рік

січень-лютий

головний спеціаліст

Шевчук М.В. 

7.2

Проведення нарад с працівниками відділу по підвищенню якості виконання службових обов’язків

упродовж півріччя

головний спеціаліст

Шевчук М.В. 

7.3

Підготовка звіту щодо інформації про виконання судом Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації»

щомісячно

          головні

спеціалісти Шевчук М.В., Семенова М.О.

7.4

Підготовка звіту щодо кількості наданих дисків звукозапису

щоквартально

архіваріус Подрябінкіна Н.О.

7.5

Приймання-передавання номенклатурних справ до архіву суду для подальшого зберігання та користування

упродовж півріччя

архіваріус Подрябінкіна Н.О.

7.6

Прийняття справ з Апеляційного суду Луганської області, упорядкування документообігу та архівного фонду

упродовж півріччя

архіваріус Подрябінкіна Н.О.

7.7

Складання звітів на списання використаних поштових знаків та конвертів

щомісячно

експедитор Ковальова І.Є.

7.8

Формування справ відповідно до номенклатури справ суду

постійно

відділ діловодства та обліку звернень громадян

7.9

Організаційні заходи при проведенні прийому громадян

постійно

провідний консультант Чекан М.В.

7.10

Оформлення підписки на періодичні видання на друге півріччя 2021 року

до 15 червня

        головний спеціаліст Шевчук М.В., архіваріус Подрябінкіна Н.О.

7.11

Вивчення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України (наказ ДСА №814 від 20.08.2019 року)

протягом півріччя

відділ діловодства та обліку звернень громадян

 

VІІІ. Відділ з питань персоналу

8.1

Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань

упродовж півріччя

Зьома О.В., Шамрай Н.В., Кучугура К.В.

8.2

Організаційні заходи щодо своєчасного подання суддями декларації доброчесності та декларації родинних зв’язків

упродовж січня

начальник відділу

Зьома О.В.

8.3

Перегляд посадових інструкцій працівників апарату суду на відповідність встановленим законодавством вимогам

упродовж півріччя

Шамрай Н.В., Кучугура К.В.

8.4

Підвищення кваліфікації  суддів та

працівників апарату Луганського апеляційного суду (організаційні заходи)

упродовж півріччя

начальник відділу

Зьома О.В.

8.5

Організація проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби

упродовж півріччя

Зьома О.В., Кучугура К.В.

8.6

Організаційні заходи щодо своєчасного подання суддями та працівниками апарату суду декларацій особи, уповноваженої на виконання

до 31.03.2021 року

начальник відділу

Зьома О.В.

8.7

Організаційні заходи щодо оновлення та наповнення суддівських досьє

упродовж півріччя

начальник відділу

Зьома О.В.

8.8

Проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами 3 та 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади»

упродовж півріччя

начальник відділу

Зьома О.В.

8.9

Перевірка наявності документів в особових справах суддів та працівників апарату суду згідно з описом

упродовж півріччя

Шамрай Н.В.

8.10

Заохочення та нагородження суддів у відставці та працівників апарату суду державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками

упродовж півріччя

начальник відділу

Зьома О.В.

8.11

Контроль за дотриманням графіка відпусток, облік усіх видів відпусток

упродовж півріччя

Зьома О.В., Шамрай Н.В.

8.12

Робота із військового обліку військовозобов’язаних і призовників

упродовж півріччя

Зьома О.В., Кучугура К.В.

 

ΙХ. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського                              обліку та звітності

  9.1

 

Складання річної, квартальної фінансової та бюджетної звітності  відповідно до Порядку складання бюджетної звітності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 №44, Порядку заповнення форм фінансової звітності  в державному секторі та подання її в системі «Є-Звітність»   до  ГУДКСУ у Луганській області

щокварталу в терміни, встановлені відповідно до графіка подання квартальної фінансової та бюджетної звітності  ГУДКСУ у Луганській області

начальник відділу Корольчук Л.П.

  9.2

Складання річної, квартальної фінансової та бюджетної звітності та подати її до ДСА України 

щокварталу в терміни, встановлені відповідно до графіка подання квартальної фінансової та бюджетної звітності  ДСА України

начальник відділу Корольчук Л.П.

  9.3

Складання та подання податкової звітності до ДПІ у м.Сєвєродонецька :

Повідомлення про прийняття працівника на роботу;

Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

 

Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (ф. №1ДФ);

 

Звіт неприбуткової організації;

 

до початку роботи новоприйнятого працівника;

протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду;

 

40 днів після звітного кварталу

 

60 календарних днів після закінчення року

Корольчук Л.П.,

Сигаєва Я.В.

  9.4

Складання та подання звітність фонду соціального страхування  з ТВП:

- Заява - розрахунок для надання матеріального забезпечення застрахованим особам, страхових виплат потерпілим на виробництві, відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг  за рахунок коштів Фонду;

 

- Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам

протягом 5 календарних днів від дня затвердження протоколу засідання комісії з соціального страхування

 

протягом місяця з дня проведення виплат застрахованим особам

Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В.

  9.5

Складання  та подання місячної бюджетної звітності в системі «Є-Звітність»   до  ГУДКСУ у Луганській області -"Звіт про заборгованість за бюджетними коштами" (форма № 7д. № 7м.) (додаток 7)

щомісячно в терміни, встановлені відповідно до графіка подання місячної бюджетної звітності  ГУДКСУ у Луганській області, але не пізніше 7 числа

начальник відділу Корольчук Л.П.

  9.6

Складання та подання щомісячної  інформації  до ДСА України :

- Структура заробітної плати по посадах за місяць;

- Щомісячна інформація про середньооблікову чисельність працюючих;

- Інформацію про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати  станом на  1 число місяця наступного за звітним 

до 5 числа  після звітного місяця

до 5 числа  після звітного місяця

до 2 числа

 

Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В.

  9.7

Складання та подання щоквартальної інформацію  до ДСА України:

- Звіт про Аналіз суддівської винагороди та заробітної плати апарату;

- Аналіз виконання результативних показників паспортів бюджетних програм за загальним  та спеціальним фондом  бюджету (інформатизація);

- Звіт про виконання індивідуального кошторису та паспорта бюджетної програми; 

 

 

 

 

 

- Відомості про нерухоме державне майно  №2б(д);

 

 

 

- Звіт про рух коштів по депозитному рахунку

7 днів після звітного кварталу;

 

щоквартально в терміни встановлені ДСА;

 

не пізніше ніж 10 днів після термінів, встановлених для подання фінансової звітності;

протягом місяця після закінчення кварталу  або року, що настає за звітним

до 20 числа після звітного кварталу

Корольчук Л.П.,

Сигаєва Я.В.

Корольчук Л.П.,

Єгорова О.П.

 

Корольчук Л.П.,

Єгорова О.П

 

 

Корольчук Л.П.,

Олексунь Є.С.

 

 

 

 

 

Корольчук Л.П.,

Єгорова О.П.

 

 

 

Корольчук Л.П.,

Єгорова О.П.

  9.8

Складання та подання форми державних статистичних спостережень до органу державної статистики:

-Звіт з праці (форма №1-ПВ) (місячна)

 

 

-Звіт з праці (форма №1-ПВ) (квартальна)

 

не пізніше 7-го числа місяця, наступного за звітним періодом;

не пізніше 7-го числа місяця, наступного за звітним періодом

Корольчук Л.П.,

Сигаєва Я.В.

 

 

Корольчук Л.П.

Сигаєва Я.В.

 

  9.9

Підготовка довідок про зміни до кошторису  на 2021 рік, про  зміни  до плану асигнувань загального фонду, зміни до плану спеціального фонду та  пропозицій щодо перерозподілу бюджетних асигнувань

упродовж півріччя

Корольчук Л.П.,

Єгорова О.П.

  9.10

Внесення змін до розрахунків, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до кошторису

упродовж півріччя

начальник відділу Корольчук Л.П.

  9.11

Здійснювати аналіз кредиторської заборгованості

упродовж півріччя

Корольчук Л.П.,

Олексунь Є.С.

  9.12

Оформлення та викладання службової інформації в електронному вигляді на сайті «Е-дата»

упродовж півріччя

начальник відділу Корольчук Л.П.

  9.13

Поточна робота в бухгалтерії:

ведення бухгалтерських облікових регістрів;

складання меморіальних ордерів;

оброблення первинних документів;

листування в ДСА, фінансовими органами, тощо

щоденно

Корольчук Л.П., Єгорова О.П.,   Сигаєва Я.В.,

Олексунь Є.С.

  9.14

Нарахування і виплата заробітної плати. Надання інформації про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати

щомісячно

Корольчук Л.П.,   Сигаєва Я.В.

  9.15

 

Складання кошторисів, планів асигнувань та змін до них, здійснення обліку коштів

упродовж півріччя

Корольчук Л.П., Єгорова О.П.  

  9.16

Подання заявок на фінансування поточних та капітальних видатків

кожної п’ятниці місяця

Корольчук Л.П.

  9.17

Вивчення нормативних документів, змін в Податковому законодавстві, Бюджетному Кодексі, постанов КМУ про ведення бухгалтерського обліку

 

постійно

Корольчук Л.П., Єгорова О.П.,   Сигаєва Я.В.,

Олексунь Є.С.

  9.18

Прийняття участі в тендерному комітеті,  в комісіях з конкурсних торгів, дисциплінарних проваджень, соціального страхування та публічних закупівель, тощо

упродовж півріччя

Корольчук Л.П., Єгорова О.П. 

 

  9.19

Відвідування семінарів, нарад в органах податкової, казначейської, статистичної служб та ін.

 постійно

Корольчук Л.П., Єгорова О.П.,   Сигаєва Я.В.,

Олексунь Є.С.

  9.20

Огляд нового законодавства щодо бухгалтерського обліку в бюджетних установах

постійно

Корольчук Л.П., Єгорова О.П.,  Сигаєва Я.В.,

Олексунь Є.С.

 

X. Відділ забезпечення діяльності судових палат з розгляду цивільних і кримінальних справ

  10.1

Реєстрація та облік судових справ та матеріалів, які надійшли на розгляд до апеляційного суду, у порядку передбаченому Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах України та вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, та передача їх суддям.

упродовж півріччя

Ковальова А.В., Цьова Т.О.,

Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П.

  10.2

Здійснення автоматизованого розподілу судових справ та матеріалів.

упродовж півріччя

Ковальова А.В., Цьова Т.О.,

Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П.

  10.3

Внесення  інформації про результати розгляду судових справ та матеріалів в обліково-статистичні картки в автоматизованій системі документообігу суду.

упродовж півріччя

Ковальова А.В., Цьова Т.О.,

Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П.

  10.4

Ведення судової статистики в суді: підготовка та своєчасне направлення до відповідних органів звітів, аналітичних довідок, таблиць, узагальнень з питань судової статистики.

упродовж півріччя

Ковальова А.В., Цьова Т.О.

 

  10.5

Підготовка інформації щодо кількості справ розглянутих судом.

упродовж півріччя

Ковальова А.В., Цьова Т.О.

 

  10.6

Оновлення інформації щодо суддівського досьє.

упродовж півріччя

Ковальова А.В., Цьова Т.О.

  10.7

Здійснення моніторингу відправки рішень до ЄДРСР.

упродовж півріччя

Ковальова А.В.

  10.8

Проведення семінарських занять щодо заповнення ОСК на цивільні, кримінальні справи, справи про адміністративні правопорушення у зв’язку із змінами в Інструкції користувача  комп'ютерної  програми «Д-3».

постійно

(за потребою)

Ковальова А.В., Цьова Т.О.

 

  10.9

Вивчення та обговорення з

працівниками змін до нормативних актів, що регулюють роботу відділу.

упродовж півріччя

Ковальова А.В., Цьова Т.О.

 

 

XІ. Відділ матеріально-технічного та господарського забезпечення

11.1

 

Складання договорів щодо комунальних послуг

 

упродовж півріччя                  (за потребою)

Сінько М.П.,

Щербина П.О.

11.2

 

Благоустрій території суду

упродовж півріччя

Сінько М.П.,

Долгова І.Є.,

Леснікова І.В.,

Бутов М.І.,

Гринченко А.В.

11.3

Контроль за системою опалювання приміщення суду  

протягом опалювального сезону

Чижик К.В.,

Бутов М.І.

  11.4.

Проведення роботи по ремонту електромережі та заміна електроламп на більш економні

 

упродовж півріччя

Сінько М.П., Гринченко А.В.

  11.5

 

Підтримання порядку у підвальному приміщенні

упродовж півріччя

Сінько М.П.,

Бутов М.І.,

Гринченко А.В.,

Кудрявцева В.М., Калашнікова І.Є., Латюк О.В.

11.6

Виконання робіт по забезпеченню матеріально-технічної бази суду

упродовж півріччя

Чижик К.В.

11.7

Проведення пошуку постачальників, визначення процедури закупівлі та укладання договорів

упродовж півріччя

Щербина П.О.

 

XIІ. Відділ інформаційних технологій

  12.1

Впровадження та забезпечення належного функціонування ЄСІТС

упродовж         півріччя

Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б.

  12.2

Надання пропозицій та рекомендацій щодо придбання необхідної комп’ютерної техніки

упродовж         півріччя

Кожем’якін Р.Є.

  12.3

Введення в експлуатацію придбаної комп’ютерної техніки. Інсталяція необхідного програмного забезпечення для повноцінного функціонування технічних засобів

упродовж         півріччя

Удовенко Ю.Б.,

Міоков І.І.

  12.4

Підтримка та забезпечення належного функціонування КП «Д-3»

упродовж         півріччя

Кожем’якін Р.Є.,

Удовенко Ю.Б.,

Міоков І.І.

  12.5

Моніторинг оновлення та антивірусного програмного забезпечення

упродовж         півріччя

Удовенко Ю.Б.,

Міоков І.І.

  12.6

Підтримка комп’ютерної та копіювальної техніки у працездатному стані

упродовж         півріччя

Удовенко Ю.Б.,

Міоков І.І.

12.7

Впровадження та забезпечення належного функціонування підсистеми «Електронний суд»

упродовж півріччя

Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б.,

Міоков І.І.

  12.8

Забезпечення співробітників суду електронними ключами та сертифікатами

упродовж півріччя

Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б.,

  12.9

Встановлення та забезпечення відеоконференцзв’язку під час проведення відеоконференцій

упродовж півріччя

Міоков І.І.

 

XIIІ. Відділ з режимно-секретної роботи

  13.1

Підготовка звіту щодо забезпечення охорони державної таємниці за 2020 рік

січень

Веселов С.С.,

Онопрієнко А.Є.

  13.2

З метою контролю за станом режиму секретності, на виконання вимог п.434 Порядку №939 проводити перевірку наявності секретних документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації, за результатами перевірки складати акт перевірки згідно законодавства

щоквартально

Веселов С.С.,

Онопрієнко А.Є.

  13.3

Здійснення контролю за правильністю засекречування, зміни графіку секретності або розсекречування інформації відповідно до рішень експертної комісії з питань таємниць (далі ЕК); організація, опрацювання матеріалів ЕК, повідомлення правоохоронних органів про результати засідань ЕК

щомісячно

Веселов С.С., Онопрієнко А.Є.

  13.4

Здійснити   заходи  щодо перегляду та приведення грифів секретності МНСІ , що зберігаються у відповідність із ЗВДТ

у разі потреби, але не рідше ніж 1 раз на рік

Веселов С.С., Онопрієнко А.Є.

  13.5

Здійснити заходи щодо відібрання та знищення секретних документів, строк зберігання яких закінчився

упродовж  півріччя

(у разі потреби)

 

Веселов С.С., Онопрієнко А.Є.

 

  13.6

Здійснити розробку  номенклатури посад та змін до неї (у разі необхідності)  працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці

протягом усього періоду (у разі потреби)

 

Веселов С.С.,

Онопрієнко А.Є.

 

  13.7

Підготовка документів для отримання допусків та доступів до державної таємниці працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці

Протягом усього періоду (у разі потреби)

 

Веселов С.С.

  13.8

Провести заняття з працівниками суду, діяльність яких пов’язана з державною таємнице, з метою вивчення ЗУ «Про державну таємницю»

лютий

Веселов С.С.,

Онопрієнко А.Є.

 

  13.9

Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується державної таємниці, методичних рекомендацій ДСА України та ГУ СБУ України, доведення інформації до відома осіб, які мають допуск та доступ до державної таємниці

 

упродовж півріччя

Веселов С.С.,

Онопрієнко А.Є.

 

 

ХІV. Відділ судових розпорядників

  14.1

Контроль за додержанням особами, які перебувають в суді, встановлених правил

постійно

Подрябінкін Я.Г., Онищенко К.В., Савич М.Ю.

  14.2

Забезпечення неухильного виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання, розпоряджень головуючого судді в судовому засіданні

постійно,  упродовж півріччя

Подрябінкін Я.Г., Онищенко К.В., Савич М.Ю.

  14.3

Взаємодія зі Службою судової охорони, Національною поліцією України, Національною гвардією України щодо підтримання громадського порядку в залі судового засідання та у приміщенні суду

постійно

Подрябінкін Я.Г., Онищенко К.В., Савич М.Ю.

  14.4

Проведення оперативної наради щодо порушення вимог ст.185-3 КУпАП, а саме щодо порушення порядку під час судового засідання та вчинення будь-яких дій, які свідчать прояв неповаги до суду або встановлених в суді правил

травень

начальник відділу Подрябінкін Я.Г.

  14.5

Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується роботи відділу

 упродовж півріччя

Подрябінкін Я.Г., Онищенко К.В., Савич М.Ю.