З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
наказом Голови
Луганського апеляційного суду
від 17 липня 2019 року № 51-од/с
План
роботи Луганського апеляційного суду
на ІІ півріччя 2019 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
|||||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
|||||
І. Загальні заходи |
||||||||
1.1 |
Провести збори суддів за підсумками роботи суду та місцевих судів Луганської області за перше півріччя 2019 року |
липень-серпень |
голова суду, заступник голови суду |
|||||
1.2 |
Взяти участь: |
|
|
|||||
1.2.1 |
в роботі координаційних засідань при прокуратурі Луганської області |
упродовж півріччя |
голова суду, заступник голови суду |
|||||
1.2.2 |
в обговоренні проектів постанов Пленуму Верховного Суду |
упродовж півріччя |
голова суду, заступник голови суду, секретарі судових палат |
|||||
1.3 |
Провести збори суддів Луганського апеляційного суду, на яких: |
|
|
|||||
1.3.1 |
розглянути узагальнення щодо якості роботи судових палат за перше півріччя 2019 року |
серпень |
секретарі судових палат |
|||||
1.3.2 |
розглянути узагальнення щодо якості роботи місцевих судів Луганської області за перше півріччя 2019 року |
серпень |
заступник голови суду |
|||||
1.4 |
В порядку підготовки питань для розгляду зборами суддів суду провести узагальнення: |
|
|
|||||
1.4.1 |
щодо якості роботи судової палати з розгляду цивільних справ за перше півріччя 2019 року |
серпень |
секретар судової палати Коновалова В.А. |
|||||
1.4.2 |
щодо якості роботи судової палати з розгляду кримінальних справ за перше півріччя 2019 року |
серпень |
секретар палати Савич Ю.М. |
|||||
1.4.3 |
Проводити узагальнення судової практики, зокрема відповідно до плану роботи Верховного Суду |
упродовж півріччя |
керівництво суду, судді |
|||||
1.5 |
В рамках постійно-діючого семінару проводити заняття з суддями першої інстанції щодо вивчення практики розгляду справ |
постійно |
заступник голови суду |
|||||
1.6 |
Вивчити у судах першої інстанції стан розгляду справ, які не знаходять вирішення понад 6 місяців, причини їх не розгляду та надання методичної допомоги для їх усунення |
постійно |
заступник голови суду, судді палат відповідно до наказу про кураторство в судах першої інстанції |
|||||
1.7 |
Проаналізувати дотримання строків розгляду справ суддями апеляційного суду |
постійно |
секретарі палат |
|||||
1.8 |
Проведення оперативних нарад, зайнять з суддями судової палати з розгляду цивільних справ
Проведення оперативних нарад з суддями судової палати з розгляду кримінальних справ |
2 рази на місяць
у разі необхідності |
секретар палати Коновалова В.А.
секретар палати Савич Ю.М. |
|||||
1.9 |
Проведення нарад з суддями цивільної та кримінальної палати |
не рідше одного разу на місяць |
заступник голови суду
|
|||||
1.10 |
Проведення навчання з помічниками суддів та секретарями судового засідання |
упродовж півріччя |
Луганська В.М., Тополюк Є.В., Савчук О.І. |
|||||
1.11 |
Визначити та узагальнити судову практику з питань застосування судами законодавства, яке регулює діяльність Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. |
упродовж півріччя |
Авалян Н.М. |
|||||
1.12 |
Обговорення узагальнення із судами першої інстанції на тему: «Вироки міських та районних судів Луганської області, які скасовані апеляційною інстанцією за Ι півріччя 2019 року, підстави скасування та результати апеляційного розгляду, характерні помилки, які допускаються судами, які є підставою для скасування вироку» |
20.09.2019 |
Савич Ю.М. |
|||||
ІІ. Підвищення професійного рівня та підготовка к оцінюванню суддів |
||||||||
2.1 |
Проходження підвищення кваліфікації у Національної школі суддів України за графіком |
упродовж півріччя |
заступник голови суду, секретарі палат, судді |
|||||
2.2 |
Вивчення практики ЄСПЛ та доведення правових позицій Верховного Суду до відома суддів палат та суддів першої інстанції |
упродовж півріччя |
секретарі палат, судді |
|||||
IІІ. Взаємодія з органами державної влади, судами першої інстанції, навчальними закладами, ЗМІ та громадськістю |
||||||||
3.1 |
Інформування громадськості про діяльність Луганського апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду |
упродовж півріччя |
творча група відповідно до наказу |
|||||
3.2 |
Організація інтерв’ю, коментарів, брифінгів, прес-конференцій, інформаційних зустрічей за участю журналістів, керівництва та суддів Луганського апеляційного суду |
упродовж півріччя |
судді-спікери |
|||||
3.3 |
Підготовка та публікація статей правовиховної тематики в ЗМІ |
упродовж півріччя |
керівництво суду, судді |
|||||
3.4 |
Надання суддям місцевих судів області методичну допомогу у застосуванні законодавства при розгляді судових справ, з виїздом до місцевих судів |
упродовж півріччя |
заступник голови суду, суді-куратори |
|||||
3.5 |
Участь у семінарах, які проводяться за підтримкою проекту Ради Європи та міжнародною організацією «Норвезька Рада у справах біженців» |
упродовж півріччя |
заступник голови суду, суді |
|||||
ІV. Інше |
||||||||
4.1 |
Підготовка звіту про виконання плану роботи судових палат та апарату суду за ІІ-е півріччя 2019 року та підготовка плану роботи судових палат та апарату суду на І-е півріччя 2020 року |
грудень |
відповідальні особи |
|||||
V. Апарат Луганського апеляційного суду |
||||||||
5.1 |
Проведення нарад з працівниками апарату по підвищенню якості виконання службових обов’язків |
щомісяця
|
Керівник апарату Савчук О.І. |
|||||
5.2 |
Проведення семінарів з працівниками апарату щодо змін до діючого законодавства. Доведення до відома інформації, яка надходить від ДСА України |
упродовж півріччя
|
Керівник апарату Савчук О.І. |
|||||
5.3 |
Інформування громадськості про діяльність апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду |
упродовж півріччя |
помічники суддів Беззубенко К.Ю., Краснокутський С.О., головний спеціаліст ІТ Удовенко Ю.Б. |
|||||
5.4 |
Оформлення передплати на юридичні видання для апеляційного суду на перше півріччя 2020 року
|
листопад -грудень |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
|||||
5.5 |
Організація проведення зборів суддів апеляційного суду та здійснення контролю за виконанням рішень зборів |
упродовж півріччя |
Керівник апарату Савчук О.І. |
|||||
5.6 |
Забезпечення ремонту комп’ютерної та копіювальної техніки
|
упродовж півріччя |
головний спеціаліст ІТ Удовенко Ю.Б. |
|||||
5.7 |
Здійснення заходів з енергозбереження і скорочення витрат на комунальні послуги та енергоносії у ІІ півріччі 2019 року |
упродовж півріччя
|
Т.в.о.начальника відділу Чижик К.В. |
|||||
5.8 |
Закупівля необхідних товарно-матеріальних цінностей для забезпечення функціонування суду |
упродовж півріччя
|
керівник апарату, відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності, завідуючий господарством |
|||||
5.9 |
Перевірка роботи секретарів судового засідання з питань дотримання строків здачі справ |
щомісячно |
Керівник апарату Савчук О.І. |
|||||
5.10 |
Підготовка плану роботи апарату суду на перше півріччя 2020 року |
грудень |
Керівник апарату Савчук О.І. |
|||||
VІ. Відділ діловодства та обліку звернень громадян |
||||||||
6.1 |
Підготувати статистичні дані щодо надходження вхідної кореспонденції за перше півріччя 2019 року |
липень-серпень |
головний спеціаліст Попова Д.В. |
|||||
6.2 |
Проаналізувати стан розгляду звернень громадян за перше півріччя 2019 року |
липень-серпень |
головний спеціаліст, т.в.о. начальника відділу Шевчук М.В. |
|||||
6.3 |
Проведення нарад с працівниками відділу по підвищенню якості виконання службових обов’язків |
щомісячно (за потребою) |
т.в.о. начальника відділу Шевчук М.В. |
|||||
6.4 |
Підготовка звіту щодо інформації про виконання судом Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» |
щомісячно |
т.в.о. начальника відділу Шевчук М.В. |
|||||
6.5 |
Підготовка звіту щодо кількості наданих дисків звукозапису |
щоквартально |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
|||||
6.6 |
Оформлення актів про передачу номенклатурних справ до архіву суду |
упродовж півріччя |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
|||||
6.7 |
Прийняття справ з Апеляційного суду Луганської області, упорядкування документообігу та архівного фонду |
упродовж півріччя |
архіваріус Подрябінкіна Н.О.
|
|||||
6.8 |
Складання актів на списання використаних поштових знаків та конвертів |
щомісячно |
експедитор Ковальова І.Є.
|
|||||
6.9 |
Формування справ відповідно до номенклатури справ суду |
постійно |
відділ діловодства та обліку звернень громадян |
|||||
6.10 |
Організаційні заходи при проведенні прийому громадян |
постійно |
головний спеціаліст Попова Д.В.
|
|||||
6.11 |
Розроблення зведеної номенклатури справ на 2020 рік |
вересень-жовтень |
головний спеціаліст, т.в.о. начальника відділу Шевчук М.В., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
|||||
VІІ. Відділ з питань персоналу |
||||||||
7.1 |
Проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців |
жовтень-грудень |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.2 |
Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.3 |
Перегляд посадових інструкцій працівників апарату суду на відповідність встановленим законодавством вимогам |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.4 |
Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату Луганського апеляційного суду |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.5 |
Організаційні заходи щодо оновлення та наповнення суддівських досьє |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.6 |
Організація з проходження ознайомлювальної та навчальної практики студентами вищих навчальних закладів практики для студентів |
липень |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.7 |
Надання керівнику апарату суду висновку щодо можливості надання працівникам патронатної служби та працівникам, які виконують функції з обслуговування щорічних додаткових відпусток за особливий характер праці |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.8 |
Заохочення та нагородження суддів у відставці та працівників апарату суду державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.9 |
Контроль за дотриманням графіка відпусток, облік усіх видів відпусток |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.10 |
Організація проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.11 |
Облік працівників окремих категорій відповідно до законодавства (учасники бойових дій, працівники із сімейними обов’язками, інваліди) |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.12 |
Оформлення службових посвідчень працівникам суду |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.13 |
Видача довідок про теперішню і минулу діяльність працівників суду |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу |
|||||
7.14 |
Робота із військового обліку військовозобов’язаних і призовників |
упродовж півріччя |
відділ з питань персоналу
|
|||||
7.15 |
Складання графіку відпусток суддів та працівників апарату суду на 2020 рік |
жовтень-грудень |
відділ з питань персоналу
|
|||||
VIII. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності |
||||||||
8.1
|
Складання бюджетного запиту на наступний рік |
до 01.09.2019 р. |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
8.2
|
Надання інформації про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати |
щомісячно |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
8.3
|
Складання фінансової, бюджетної, податкової та статистичної звітності
|
щомісячно, щоквартально, за рік |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
8.4 |
Оформлення та викладання службової інформації в електронному вигляді на сайті «Е-дата» |
протягом року |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
8.5 |
Подання заявок на фінансування поточних та капітальних видатків |
кожної п’ятниці місяця |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
8.6 |
Проведення щорічної основної інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів у касі, грошових документів, бланків суворої звітності, дебіторської та кредиторської заборгованості
|
щоквартально, станом на 1 листопада кожного року |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
8.7 |
Вивчення нормативних документів, змін в Податковому законодавстві, Бюджетному Кодексі, постанов КМУ про ведення бухгалтерського обліку
|
постійно |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
8.8 |
Прийняття участі в комітетах з конкурсних торгів та публічних закупівель |
протягом року |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
8.9 |
Відвідування семінарів, нарад в органах податкової, казначейської, статистичної служб та ін. |
постійно |
відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності |
|||||
IX. Відділ забезпечення діяльності судових палат з розгляду цивільних і кримінальних справ |
||||||||
9.1 |
Проведення семінарських занять щодо заповнення ОСК на цивільні, кримінальні справи, справи про адміністративні правопорушення у зв’язку із змінами в Інструкції користувача комп’ютерної програми «Д-3»
|
постійно (за потребою) |
відділ забезпечення діяльності судових палат |
|||||
9.2 |
Моніторинг правильності і достовірності, повноти та своєчасності заповнення обліково-статистичних карток в програмі «Д-3».
|
упродовж півріччя |
відділ забезпечення діяльності судових палат |
|||||
9.3. |
Вивчення нових Законів та інших нормативно-правових актів, змін до діючого законодавства, які стосуються організаційно-правової роботи відділу |
упродовж півріччя |
відділ забезпечення діяльності судових палат |
|||||
9.4 |
Проведення семінарських занять по вивченню наказів, інструкцій, методичних рекомендацій, які надійшли з ДСА України, ТУ ДСА України в Луганській області |
упродовж півріччя |
відділ забезпечення діяльності судових палат |
|||||
9.5 |
Проведення моніторингу виявлення статистичних карток, які викликають помилки в звітах, сформованих у автоматизованому режимі та впорядкування таких карток |
щомісяця |
відділ забезпечення діяльності судових палат |
|||||
9.6 |
Ведення судової статистики в суді: підготовка та своєчасне направлення до відповідних органів звітів, аналітичних довідок, таблиць, узагальнень з питань судової статистики та аналіз судової практики |
упродовж півріччя |
відділ забезпечення діяльності судових палат |
|||||
9.7 |
Проведення занять з питань виконання працівниками відділу посадових обов’язків, дотримання правил поведінки державного службовця, етичної поведінки при спілкуванні із відвідувачами суду та між собою. |
постійно |
Начальник відділу Ковальова А.В.
|
|||||
X. Відділ матеріально-технічного та господарського забезпечення |
||||||||
10.1
|
Складання договорів щодо комунальних послуг
|
упродовж півріччя (за потребою) |
Чижик К.В. Щербина П.О. |
|||||
10.2
|
Благоустрій території суду |
упродовж півріччя |
Чижик К.В. Долгова І.Є. Леснікова І.В. Бутов М.І Гринченко А.В. |
|||||
10.3 |
Підготовка системи до опалювального сезону |
вересень-жовтень |
Чижик К.В. Бутов М.І. |
|||||
10.4
|
Контроль за системою опалення приміщення суду |
протягом опалювального сезону |
Чижик К.В. Бутов М.І. |
|||||
10.5
|
Проведення роботи по ремонту електромережі та освітлювальних приладів в приміщенні суду |
упродовж півріччя |
Чижик К.В. Гринченко А.В. |
|||||
10.6
|
Приведення підвального приміщення в належний стан |
упродовж півріччя |
Чижик К.В. Долгова І.Є. Леснікова І.В. Бутов М.І Гринченко А.В. Писклинець В.А. |
|||||
10.7 |
Виконання робіт по забезпеченню матеріально-технічної бази суду |
упродовж півріччя |
Чижик К.В. |
|||||
10.8 |
Проведення пошуку постачальників, визначення процедури закупівлі та укладання договорів |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||||
XI. Відділ інформаційних технологій |
||||||||
11.1 |
Надання пропозицій та рекомендацій щодо придбання необхідної комп’ютерної техніки |
упродовж півріччя |
відділ інформаційних технологій |
|||||
11.2 |
Введення в експлуатацію придбаної комп’ютерної техніки. Інсталяція необхідного програмного забезпечення для повноцінного функціонування технічних засобів |
упродовж півріччя |
відділ інформаційних технологій |
|||||
11.3 |
Забезпечення проведення навчальних курсів для суддів та працівників апарату суду на порталі Професійна мережа «Феміда» |
упродовж півріччя |
відділ інформаційних технологій |
|||||
11.4 |
Моніторинг оновлення та антивірусного програмного забезпечення |
упродовж півріччя |
відділ інформаційних технологій |
|||||
11.5 |
Підтримка комп’ютерної та копіювальної техніки у працездатному стані |
упродовж півріччя |
відділ інформаційних технологій |
|||||
11.6 |
Впровадження та забезпечення належного функціонування підсистеми «Електронний суд» |
упродовж півріччя |
відділ інформаційних технологій |
|||||
XII. Відділ з режимно-секретної роботи |
||||||||
12.1 |
З метою контролю за станом режиму секретності, на виконання вимог п.434 Порядку №939 проводити перевірку наявності секретних документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації, за результатами перевірки складати акт перевірки згідно законодавства |
щоквартально |
Сафонова С.М., Веселов С.С., Щербаченко В.І. |
|||||
12.2 |
Здійснення контролю за правильністю засекречування, зміни графіку секретності або розсекречування інформації відповідно до рішень експертної комісії з питань таємниць (далі ЕК); організація, опрацювання матеріалів ЕК, повідомлення правоохоронних органів про результати засідань ЕК
|
щомісячно |
Сафонова С.М., Веселов С.С. |
|||||
12.3 |
Здійснити заходи щодо перегляду та приведення грифів секретності МНСІ , що зберігаються у відповідність із ЗВДТ |
у разі потреби, але не рідше ніж 1 раз на рік |
Сафонова С.М., Веселов С.С., Щербаченко В.І.
|
|||||
12.4 |
Здійснити заходи щодо відібрання та знищення секретних документів, строк зберігання яких закінчився |
упродовж півріччя
|
Сафонова С.М., Веселов С.С.
|
|||||
12.5 |
Здійснити розробку номенклатури посад та змін до неї (у разі необхідності) працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці
|
щомісячно (у разі потреби)
|
Сафонова С.М. Веселов С.С., Щербаченко В.І.
|
|||||
12.6 |
Провести заняття з працівниками суду, діяльність яких пов’язана з державною таємнице, з метою вивчення ЗУ « Про державну таємницю» |
ІІІ квартал 2019 року |
Сафонова С.М. Веселов С.С. Щербаченко В.І.
|
|||||
12.7 |
Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується державної таємниці, методичних рекомендацій ДСА України та ГУ СБУ України, доведення інформації до відома осіб, які мають допуск та доступ до державної таємниці |
упродовж півріччя |
Сафонова С.М. Веселов С.С. Щербаченко В.І.
|
|||||
12.8 |
Підготовка та направлення до ГУ СБУ України необхідних документів для переоформлення спеціального дозволу Луганському апеляційному суду |
серпень |
Сафонова С.М. |
|||||
12.9 |
Підготовка звіту щодо забезпечення охорони державної таємниці за 2019 рік |
грудень |
Сафонова С.М. |
|||||
12.10 |
Підготовка номенклатури секретних справ на наступний 2020 рік |
грудень |
Сафонова С.М. |
|||||
XIIІ. Відділ судових розпорядників |
||||||||
13.1 |
Забезпечувати неухильне виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання розпоряджень головуючого судді в судовому засіданні |
постійно, упродовж півріччя |
відділ судових розпорядників |
|||||
13.2 |
Забезпечувати підготовку зали судового засідання до слухання справи й доповідати про її готовність головуючому судді |
постійно, упродовж півріччя |
відділ судових розпорядників |
|||||
13.3 |
Визначати з урахуванням кількості місць конкретні місця розміщення та можливу кількість осіб, які можуть бути присутніми в залі судового засідання |
упродовж півріччя, за наявності великої кількості учасників провадження |
відділ судових розпорядників, чи визначеним судовим розпорядником |
|||||
13.4 |
Встановлювати учасників апеляційного провадження та інших осіб за документами та забезпечувати вільний доступ їх до правосуддя |
постійно, упродовж півріччя |
відділ судових розпорядників, чи визначеним судовим розпорядником |
|||||
13.5 |
Вживати заходів безпеки щодо недопущення виведення з ладу засобів фіксування судового засідання присутніми особами |
постійно, упродовж півріччя |
відділ судових розпорядників |
|||||
13.6 |
Забезпечувати виконання вимог процесуального законодавства щодо надання особам, які беруть участь у судовому засіданні, пам’яток про їхні права та обов’язки передбачених процесуальним законодавством України |
постійно, упродовж півріччя |
відділ судових розпорядників |
|||||
13.7 |
Вживати заходів щодо своєчасної доставки в судове засідання підозрюваних і обвинувачених, які тримаються під вартою, та інформувати головуючого суддю про затримку чи неможливість доставки цих осіб у суд |
упродовж півріччя, за наявності вимоги на доставку |
відділ судових розпорядників |
|||||