«З А Т В Е Р Д Ж Е Н О»
наказом Голови
Луганського апеляційного суду
від 03 липня 2020 року № 23-од/с
ПЛАН
роботи Луганського апеляційного суду
на ІІ півріччя 2020 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
||
І. Загальні заходи |
|||||
1.1 |
Провести координаційну нараду за підсумками роботи суду та місцевих судів Луганської області за перше півріччя 2020 року |
липень-вересень |
голова суду Гаврилюк В.К., заступник голови суду Белах А.В. |
||
1.2 |
Взяти участь: |
|
|
||
1.2.1 |
в роботі координаційних засідань при прокуратурі Луганської області |
упродовж півріччя |
голова суду Гаврилюк В.К., заступник голови суду Белах А.В. |
||
1.3 |
Провести збори (наради) Луганського апеляційного суду, на яких: |
|
|
||
1.3.1 |
розглянути узагальнення щодо якості роботи судових палат за перше півріччя 2020 року |
серпень |
секретарі судових палат Савич Ю.М., Коновалова В.А. |
||
1.3.2 |
розглянути узагальнення щодо якості роботи місцевих судів Луганської області за перше півріччя 2020 року |
серпень |
заступник голови суду Белах А.В. |
||
1.4 |
В порядку підготовки питань для розгляду зборами суддів суду провести узагальнення: |
|
|
||
1.4.1 |
щодо якості роботи судової палати з розгляду цивільних справ за перше півріччя 2020 року |
серпень |
секретар цивільної палати Коновалова В.А. |
||
1.4.2 |
щодо якості роботи судової палати з розгляду кримінальних справ за перше півріччя 2020 року |
серпень |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
||
1.5 |
Проводити аналіз причин порушення місцевими судами області строків розгляду цивільних справ та надання методичної допомоги для їх усунення |
постійно |
судді-куратори місцевих судів |
||
1.6 |
Проводити аналіз у місцевих судах щодо стану розгляду кримінальних проваджень, які не знаходять вирішення понад 6 місяців, причини їх не розгляду та надання методичної допомоги для їх усунення |
постійно |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М., судді-куратори місцевих судів |
||
1.7 |
Моніторинг дотримання строків розгляду справ суддями апеляційного суду |
постійно |
секретарі судових палат |
||
1.8 |
Проведення оперативних нарад, зайнять з суддями судової палати з розгляду цивільних справ
Проведення оперативних нарад з суддями судової палати з розгляду кримінальних справ |
2 рази на місяць
у разі необхідності |
секретар цивільної палати Коновалова В.А.
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
||
1.9 |
Проведення нарад з керівництвом Луганського апеляційного суду |
понеділок поточного місяця |
голова суду Гаврилюк В.К. |
||
1.10 |
Проведення навчання з помічниками суддів та секретарями судового засідання |
упродовж півріччя |
судді: Луганська В.М., Тополюк Є.В., керівник апарату суду Савчук О.І. |
||
ІІ. Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики |
|||||
2.1 |
Проводити узагальнення судової практики, зокрема відповідно до плану роботи Верховного Суду |
упродовж півріччя |
керівництво суду, судді |
||
2.2 |
Провести узагальнення судової практики щодо розгляду місцевими судами справ про притягнення осіб до адміністративної відповідальності за статтею 44-3 "Порушення правил щодо карантину людей" Кодексу України про адміністративні правопорушення |
після завершення карантину |
голова суду Гаврилюк В.К. |
||
2.3 |
Провести узагальнення судової практики щодо розгляду місцевими судами в 2018, 2019 та в поточному році кримінальних проваджень за обвинуваченням за ст. 368 КК України стосовно посадових осіб Управління Укртрансбезпеки в Луганській області; за ст. 191 КК України стосовно посадових осіб ВП «Шахта ім. Мельникова», ПАТ «Лисичанськвугілля», ВП «Шахта «Капустіна»; за ст.ст. 246, 365 КК України |
вересень |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
||
2.4 |
Провести узагальнення судової практики щодо ухвал слідчих суддів, постановлених в порядку п. 1 ч. 1 ст. 303 КПК України
|
вересень |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
||
2.5 |
Провести узагальнення судової практики щодо застосування судами першої інстанції положень Закону України «Про судовий збір» |
упродовж півріччя |
суддя Стахова Н.В. |
||
ΙІІ. Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів |
|||||
3.1 |
Проходження підвищення кваліфікації у Національної школі суддів України за графіком |
упродовж півріччя |
заступник голови суду Белах А.В., секретарі судових палат Савич Ю.М., Коновалова В.А., судді |
||
3.2 |
Вивчення практики ЄСПЛ та доведення правових позицій Верховного Суду до відома суддів палат та суддів першої інстанції |
упродовж півріччя |
секретарі палат, судді |
||
ІV. Взаємодія з органами державної влади, судами першої інстанції, навчальними закладами, ЗМІ та громадськістю |
|||||
4.1 |
Координувати роботу прес-центру Луганського апеляційного суду
|
упродовж півріччя |
голова суду Гаврилюк В.К., судді-спікери: Яресько А.В., Тополюк Є.В. |
||
4.2 |
Інформування громадськості про діяльність Луганського апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду
|
упродовж півріччя |
відповідальні особи, прес-секретар Окопна К.О. |
||
4.3 |
Поширення друкованих матеріалів інформаційно-просвітницького характеру, які висвітлюють діяльність Луганського апеляційного суду, ведення інтернет-сайту та сторінок суду у соціальних мережах (зокрема, Facebook)
|
упродовж півріччя |
відповідальні особи, прес-секретар Окопна К.О.
|
||
4.4 |
Організація інтерв’ю, коментарів, брифінгів, прес-конференцій, інформаційних зустрічей за участю журналістів, керівництва та суддів Луганського апеляційного суду
|
упродовж півріччя |
судді-спікери: Яресько А.В., Тополюк Є.В., прес-секретар Окопна К.О. |
||
4.5 |
Підготовка та публікація статей правовиховної тематики в ЗМІ
|
упродовж півріччя |
керівництво суду, судді |
||
4.6 |
В рамках постійно-діючого семінару проводити заняття з суддями першої інстанції щодо вивчення практики розгляду справ |
постійно |
заступник голови суду Белах А.В. |
||
4.7 |
Надання суддям місцевих судів області методичної допомоги у застосуванні законодавства при розгляді судових справ, з виїздом до місцевих судів
|
упродовж півріччя |
заступник голови суду Белах А.В., судді-куратори |
||
4.8 |
Участь у семінарах, які проводяться за підтримкою проекту Ради Європи та міжнародною організацією «Норвезька Рада у справах біженців»
|
упродовж півріччя |
заступник голови суду Белах А.В., судді |
||
V. Інше |
|||||
5.1 |
Підготовка звіту про виконання плану роботи судових палат та апарату суду за ІІ-е півріччя 2020 року та підготовка плану роботи судових палат та апарату суду на І-е півріччя 2021 року
|
грудень |
відповідальні особи |
||
VΙ. Апарат Луганського апеляційного суду |
|||||
6.1 |
Проведення нарад з працівниками апарату по підвищенню якості виконання службових обов’язків |
щомісяця
|
Керівник апарату Савчук О.І. |
||
6.2 |
Проведення семінарів з працівниками апарату щодо змін до діючого законодавства. Доведення до відома інформації, яка надходить від ДСА України |
упродовж півріччя
|
Керівник апарату Савчук О.І., заступники керівника апарату: Беззубенко К.Ю. Щербаченко В.І. |
||
6.3 |
Інформування громадськості про діяльність апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду |
упродовж півріччя |
Прес-секретар Окопна К.О., головний спеціаліст з ІТ Кожем`якін Р.Є. |
||
6.4 |
Оформлення передплати на юридичні видання для апеляційного суду на перше півріччя 2021 року
|
листопад -грудень |
Начальник відділу Шматко А.Ю., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
6.5 |
Організація проведення зборів суддів Луганського апеляційного суду та здійснення контролю за виконанням рішень зборів |
упродовж півріччя |
Керівник апарату Савчук О.І. |
||
6.6 |
Забезпечення ремонту комп’ютерної та копіювальної техніки
|
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б., Міоков І.І. |
||
6.7 |
Здійснення заходів з енергозбереження і скорочення витрат на комунальні послуги та енергоносії у ІІ півріччі 2019 року |
упродовж півріччя
|
Начальник відділу Сінько М.П. |
||
6.8 |
Закупівля необхідних товарно-матеріальних цінностей для забезпечення функціонування суду |
упродовж півріччя
|
Савчук О.І., Корольчук Л.П., Чижик К.В. |
||
6.9
|
Перевірка стану діловодства в структурних підрозділах |
жовтень-грудень |
Заступник керівника апарату Беззубенко К.Ю. із залученням начальників відділів |
||
6.10 |
Перевірка роботи секретарів судового засідання з питань дотримання строків здачі справ |
щомісячно |
Савчук О.І. Беззубенко К.Ю. Ковальова А.В. |
||
6.11 |
Надання довідок про стан виконання плану робіт за друге півріччя 2020 року |
грудень |
Начальники структурних підрозділів |
||
6.12 |
Підготовка плану роботи апарату суду на перше півріччя 2021 року
|
грудень |
Заступник керівника апарату Беззубенко К.Ю. |
||
VΙΙ. Відділ діловодства та обліку звернень громадян |
|||||
7.1 |
Проаналізувати стан розгляду звернень громадян за перше півріччя 2020 року
|
липень-серпень |
Начальник відділу Шматко А.Ю. |
||
7.2 |
Проведення нарад с працівниками відділу по підвищенню якості виконання службових обов’язків |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Шматко А.Ю. |
||
7.3 |
Підготовка звіту щодо інформації про виконання судом Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» |
щомісячно |
Головний спеціаліст Шевчук М.В. |
||
7.4 |
Підготовка звіту щодо кількості наданих дисків звукозапису |
щоквартально |
архіваріус Подрябінкіна Н.О.
|
||
7.5 |
Оформлення актів про передачу номенклатурних справ до архіву суду |
щоквартально |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
7.6 |
Прийняття справ з Апеляційного суду Луганської області, упорядкування документообігу та архівного фонду |
упродовж півріччя |
архіваріус Подрябінкіна Н.О.
|
||
7.7 |
Складання звітів на списання використаних поштових знаків та конвертів |
упродовж півріччя |
експедитор Ковальова І.Є. |
||
7.8 |
Формування справ відповідно до номенклатури справ суду |
постійно |
відділ діловодства та обліку звернень громадян |
||
7.9 |
Організаційні заходи при проведенні прийому громадян |
постійно |
Провідний консультант Чекан М.В. |
||
7.10 |
Оформлення підписки на періодичні видання на перше півріччя 2021 року |
до 15 грудня |
Начальник відділу Шматко А.Ю., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
7.11 |
Опрацювання та розроблення номенклатури справ на 2021 рік |
вересень-жовтень |
Начальник відділу Шматко А.Ю., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
||
7.12 |
Вивчення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України (наказ ДСА №814 від 20.08.2019 року) із змінами |
упродовж півріччя |
відділ діловодства та обліку звернень громадян |
||
VІΙІ. Відділ з питань персоналу |
|||||
8.1 |
Проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців |
жовтень грудень |
Начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.2 |
Робота із військового обліку військовозобов’язаних і призовників |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Кучугура К.В. |
||
8.3 |
Організація проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Кучугура К.В. |
||
8.4 |
Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату апеляційного суду Луганської області |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.5 |
Контроль за дотриманням графіка відпусток, облік усіх видів відпусток |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Шамрай Н.В. |
||
8.6 |
Організація з проходження ознайомлювальної та навчальної практики студентами вищих навчальних закладів практики для студентів |
липень |
Начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.7 |
Заохочення та нагородження суддів у відставці та працівників апарату суду державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.8 |
Організаційні заходи щодо оновлення та наповнення суддівських досьє |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.9 |
Перегляд посадових інструкцій працівників апарату суду на відповідність встановленим законодавством вимогам |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Шамрай Н.В., Кучугура К.В. |
||
8.10 |
Облік працівників окремих категорій відповідно до законодавства (учасники бойових дій, працівники із сімейними обов’язками, інваліди) |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.11 |
Оформлення службових посвідчень працівникам суду |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
||
8.12 |
Видача довідок про теперішню і минулу діяльність працівників суду |
упродовж півріччя |
Кучугура К.В., Шамрай Н.В. |
||
8.13 |
Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань |
упродовж півріччя |
Кучугура К.В., Шамрай Н.В. |
||
8.14 |
Складання графіку відпусток суддів та працівників апарату суду на 2021 рік |
жовтень грудень |
Начальник відділу Зьома О.В. |
||
ΙX. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності |
|||||
9.1
|
Складання бюджетного запиту на наступний рік |
до 01.09.2020р. |
Начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.2
|
Поточна робота в бухгалтерії: ведення бухгалтерських облікових регістрів; складання меморіальних ордерів; оброблення первинних документів; листування в ДСА, фінансовими органами тощо |
щоденно |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П., Сигаєва Я.В. |
||
9.3
|
Складання та проведення розподілу виділених бюджетних асигнувань. Зведення кошторисів, змін до них та бюджетної фінансової звітності |
протягом року |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П.,
|
||
9.4 |
Нарахування і виплата заробітної плати. Надання інформації про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати |
щомісячно |
Корольчук Л.П., Сигаєва Я.В. |
||
9.5 |
Складання фінансової, бюджетної, податкової та статистичної звітності
|
щомісячно, щоквартально, за рік |
Начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.6 |
Складання кошторисів, планів асигнувань та змін до них, здійснення обліку коштів
|
протягом року |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П.
|
||
9.7 |
Оформлення та викладання службової інформації в електронному вигляді на сайті «Е-дата» |
протягом року |
Начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.8 |
Подання заявок на фінансування поточних та капітальних видатків |
кожної п’ятниці місяця |
Начальник відділу Корольчук Л.П. |
||
9.9 |
Проведення щорічної основної інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів у касі, грошових документів, бланків суворої звітності, дебіторської та кредиторської заборгованості
|
щоквартально, станом на 1 листопада кожного року |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П.,
|
||
9.10 |
Вивчення нормативних документів, змін в Податковому законодавстві, Бюджетному Кодексі, постанов КМУ про ведення бухгалтерського обліку
|
постійно |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П., Сигаєва Я.В. |
||
9.11 |
Прийняття участі в тендерному комітеті, в комісіях з конкурсних торгів, дисциплінарних проваджень, соціального страхування та публічних закупівель, тощо |
протягом року |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П.
|
||
9.12 |
Відвідування семінарів, нарад в органах податкової, казначейської, статистичної служб та ін. |
постійно |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П., Сигаєва Я.В. |
||
9.13 |
Огляд нового законодавства щодо бухгалтерського обліку в бюджетних установах |
постійно |
Корольчук Л.П., Єгорова О.П., Сигаєва Я.В. |
||
X. Відділ забезпечення діяльності судових палат з розгляду цивільних і кримінальних справ |
|||||
10.1 |
Вивчення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої Наказом ДСА України №814 від 20.08.2019 року зі змінами |
постійно (за потребою у разі прийняття змін) |
відділ забезпечення діяльності судових палат |
||
10.2 |
Вивчення нових Законів та інших нормативно-правових актів, змін до діючого законодавства, які стосуються організаційно-правової роботи відділу |
упродовж півріччя |
відділ забезпечення діяльності судових палат |
||
10.3 |
Проведення моніторингу виявлення статистичних карток, які викликають помилки в звітах, сформованих у автоматичному режимі та впорядкування таких карток |
щомісяця |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
||
10.4 |
Проведення семінарських занять щодо змін до діючого законодавства, щодо заповнення обліково-статистичних, обліково-інформаційних карток на цивільні, кримінальні справи, справи про адміністративні правопорушення у зв’язку із змінами в Інструкції користувача комп’ютерної програми «Д-3» |
постійно (за потребою) |
Начальник відділу Ковальова А.В. |
||
10.5 |
Ведення судової статистики в суді: підготовка та своєчасне направлення до відповідних органів звітів, аналітичних довідок, таблиць, узагальнень з питань судової статистики |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В. Пріма Є.К. |
||
10.6 |
Проведення занять з питань виконання працівниками відділу посадових обов’язків, дотримання правил поведінки державного службовця, етичної поведінки при спілкуванні із відвідувачами суду та між собою. |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Ковальова А.В.
|
||
10.7 |
Визначення завдань, ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають |
жовтень-грудень |
Начальник відділу Ковальова А.В.
|
||
XΙ. Відділ матеріально-технічного та господарського забезпечення |
|||||
11.1
|
Складання договорів щодо комунальних послуг
|
упродовж півріччя (за потребою) |
Чижик К.В. Щербина П.О. |
||
11.2
|
Благоустрій території суду |
упродовж півріччя |
Чижик К.В. Долгова І.Є. Леснікова І.В. Бутов М.І Гринченко А.В. |
||
11.3 |
Підготовка системи до опалювального сезону |
вересень-жовтень |
Сінько М.П. Бутов М.І. |
||
11.4
|
Контроль за системою опалення приміщення суду |
протягом опалювального сезону |
Сінько М.П. Бутов М.І. |
||
11.5
|
Проведення роботи по ремонту електромережі та освітлювальних приладів в приміщенні суду
|
упродовж півріччя |
Сінько М.П. Гринченко А.В. |
||
11.6
|
Приведення підвального приміщення в належний стан |
упродовж півріччя |
Сінько М.П. Долгова І.Є. Леснікова І.В. Бутов М.І Гринченко А.В. Писклинець В.А. |
||
11.7 |
Виконання робіт по забезпеченню матеріально-технічної бази суду |
упродовж півріччя |
Чижик К.В. |
||
11.8 |
Проведення пошуку постачальників, визначення процедури закупівлі та укладання договорів |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
||
11.9 |
Вирішення питання щодо встановлення датчиків руху в приміщенні суду та сумрачного релє на зовнішнє освітлення |
липень-серпень |
Сінько М.П. Гринченко А.В. |
||
XΙI. Відділ інформаційних технологій |
|||||
12.1 |
Надання пропозицій та рекомендацій щодо придбання необхідної комп’ютерної техніки |
упродовж півріччя |
відділ інформаційних технологій |
||
12.2 |
Введення в експлуатацію придбаної комп’ютерної техніки. Інсталяція необхідного програмного забезпечення для повноцінного функціонування технічних засобів |
упродовж півріччя |
відділ інформаційних технологій |
||
12.3 |
Підтримка та забезпечення належного функціонування КП «Д-3» |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є. Удовенко Ю.Б. |
||
12.4 |
Моніторинг оновлення та антивірусного програмного забезпечення |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Міоков І.І. |
||
12.5 |
Підтримка комп’ютерної та копіювальної техніки у працездатному стані |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б. Міоков І.І.
|
||
12.6 |
Впровадження та забезпечення належного функціонування підсистеми «Електронний суд» |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б.
|
||
12.7 |
Забезпечення співробітників суду електронними ключами та сертиф Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б. Міоков І.І. ікатами |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б. Міоков І.І.
|
||
12.8 |
Встановлення та забезпечення відеоконференцзв’язку за допомогою системи «EasyCon» під час проведення відеоконференцій |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б. Міоков І.І.
|
||
XΙII. Відділ з режимно-секретної роботи |
|||||
13.1 |
З метою контролю за станом режиму секретності, на виконання вимог п.434 Порядку №939 проводити перевірку наявності секретних документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації, за результатами перевірки складати акт перевірки згідно законодавства |
щоквартально |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є. |
||
13.2 |
Здійснення контролю за правильністю засекречування, зміни графіку секретності або розсекречування інформації відповідно до рішень експертної комісії з питань таємниць (далі ЕК); організація, опрацювання матеріалів ЕК, повідомлення правоохоронних органів про результати засідань ЕК |
щомісячно |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є. |
||
13.3 |
Здійснити заходи щодо перегляду та приведення грифів секретності МНСІ , що зберігаються у відповідність із ЗВДТ |
у разі потреби, але не рідше ніж 1 раз на рік |
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є. |
||
13.4 |
Здійснити заходи щодо відібрання та знищення секретних документів, строк зберігання яких закінчився |
упродовж півріччя
|
Веселов С.С., Онопрієнко А.Є.
|
||
13.5 |
Здійснити розробку номенклатури посад та змін до неї (у разі необхідності) працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці |
Протягом півріччя (у разі потреби)
|
Веселов С.С.
|
||
13.6 |
Підготовка документів для отримання допусків та доступів до державної таємниці працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці |
Протягом півріччя (у разі потреби)
|
Веселов С.С. |
||
13.7 |
Провести заняття з працівниками суду, діяльність яких пов’язана з державною таємнице, з метою вивчення ЗУ « Про державну таємницю» |
Липень, серпень, грудень |
Веселов С.С. Онопрієнко А.Є. |
||
13.8 |
Провести перевірку знань вимог нормативних документів з питань охорони державної таємниці у працівників, яким оформлено допуск та доступ до державної таємниці, зі складанням відповідної довідки про результати перевірки |
вересень |
Веселов С.С. Онопрієнко А.Є. |
||
13.9 |
Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується державної таємниці, методичних рекомендацій ДСА України та ГУ СБУ України, доведення інформації до відома осіб, які мають допуск та доступ до державної таємниці |
упродовж півріччя |
Веселов С.С. Онопрієнко А.Є. |
||
13.10 |
Підготовка звіту щодо забезпечення охорони державної таємниці за 2020 рік |
грудень |
Веселов С.С. |
||
13.11 |
Підготовка номенклатури секретних справ на наступний 2021 рік |
грудень |
Веселов С.С. |
||
XΙV. Відділ судових розпорядників |
|||||
14.1 |
Контроль за додержанням особами, які перебувають в суді, встановлених правил |
постійно, упродовж півріччя |
Подрябінкін Я.Г Онищенко К.В., Магомедов З.Х., Савич М.Ю. |
||
14.2 |
Забезпечення неухильного виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання розпоряджень головуючого судді в судовому засіданні |
постійно, упродовж півріччя |
Подрябінкін Я.Г Онищенко К.В., Магомедов З.Х., Савич М.Ю. |
||
14.3 |
Взаємодія зі Службою судової охорони, Національною поліцією України, Національною гвардією України щодо підтримання громадського порядку в залі судового засідання та у приміщенні суду |
упродовж півріччя, а також за наявності великої кількості учасників провадження |
Подрябінкін Я.Г Онищенко К.В., Магомедов З.Х., Савич М.Ю. |
||
14.4 |
Проведення оперативної наради щодо порушення вимог ст.185-3 КУпАП, а саме щодо порушення порядку під час судового засідання та вчинення будь-яких дій, які свідчать прояв неповаги до суду або встановлених в суді правил |
листопад |
Подрябінкін Я.Г. |
||
14.5 |
Проведення перевірки знань вимог нормативних документів з питань діяльності служби судових розпорядників |
жовтень, грудень |
Подрябінкін Я.Г. |
||
14.6 |
Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується роботи відділу |
постійно, упродовж півріччя |
Подрябінкін Я.Г Онищенко К.В., Магомедов З.Х., Савич М.Ю. |