flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Дніпровський апеляційний суд

План роботи суду на 1-е півріччя 2019 року

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

наказом  Голови

Луганського апеляційного суду

від 21 лютого 2019 року № 23-од/с

                                                            План

                             роботи Луганського апеляційного суду

                                    на перше півріччя 2019 року 

п/п

Найменування заходів

Термін виконання

Виконавці

 

І

ІІ

ІІІ

ІV                 

 

 

І. Загальні заходи

 

1.1

Провести збори суддів за підсумками роботи суду та місцевих судів Луганської області за 2018 рік

лютий-

березень

голова суду,

заступник голови суду

 

1.2

Взяти участь:

 

 

 

1.2.1

в роботі координаційних засідань  при прокуратурі Луганської області

упродовж      півріччя

голова суду, заступник голови суду

 

1.2.2

в обговоренні проектів постанов Пленуму Верховного Суду

упродовж      півріччя

голова суду,

заступник голови суду, секретарі палат

 

1.3

Провести збори суддів Луганського апеляційного суду, на яких:

 

 

 

1.3.1

розглянути узагальнення щодо якості роботи судових палат за 2018 рік

лютий-

березень

секретарі палат

 

1.3.2

розглянути узагальнення щодо якості роботи місцевих судів Луганської області  за 2018 рік

 

лютий

заступник голови суду

 

1.4

В порядку підготовки питань  для розгляду зборами суддів суду провести узагальнення:

 

 

 

 

1.4.1

щодо якості роботи судової палати з розгляду цивільних справ за 2018 рік

лютий

секретар палати

Коновалова В.А.

 

1.4.2

щодо  якості роботи судової палати з розгляду кримінальних за 2018 рік.

лютий

секретар палати Савчук Ю.М.

 

1.4.3

Проводити узагальнення судової практики, зокрема відповідно до плану роботи Верховного Суду

упродовж      півріччя

керівництво суду,

судді

 

1.5

В рамках постійно-діючого семінару проводити заняття з суддями першої інстанції по вивченню практики розгляду справ

постійно

заступник голови суду

 

1.6

Вивчити у судах першої інстанції стан розгляду справ, які не знаходять вирішення понад 6 місяців, причини їх не розгляду та надання методичної допомоги для  їх усунення

постійно

заступник голови суду, судді палат відповідно до наказу про кураторство в судах першої інстанції

 

1.7

Проаналізувати дотримання строків розгляду справ суддями  апеляційного суду

 

постійно

 

секретарі палат

 

1.8

Проведення оперативних нарад, зайнять з суддями  судової палати з розгляду цивільних справ 

 

Проведення оперативних нарад з суддями судової палати з розгляду кримінальних справ

2 рази в місяць

 

 

 

у разі необхідності

секретар палати

Коновалова В.А.

 

 

секретар палати Савич Ю.М.

 

1.9

Проведення нарад з суддями цивільної та кримінальної палати

не рідше одного разу в місяць

заступник голови суду

 

 

1.10

Проведення навчання з помічниками суддів та секретарями судового засідання

 

упродовж      півріччя

Луганська В.І.,

Тополюк Є.В., Савчук О.І.

 

1.11

Визначити та узагальнити судову практику щодо розгляду судами справ, пов’язаних зі спадкуванням, з урахуванням проведенням антитерористичної операції

 

упродовж      півріччя

 

Дронська І.О.

 

  1.12

Підготувати та провести семінар із суддями першої інстанції, на якому обсудити Закон України «Про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального Кодексів України з метою реалізації положень Конвенції Ради Європи по запобіганню насильству стосовно жінок і домашнього насильства та боротьбу з цими явищами», який набрав чинності 11 січня 2019 року, використання його в практичній роботі суддями

29.03.2019

Белах А.В.

 

 

 

 

 

 

 

1.13

Обговорення узагальнення із судами першої інстанції на тему: «Вироки міських та районних судів Луганської області, які скасовані апеляційною інстанцією в 2018 році, підстави скасування та результати апеляційного розгляду, характерні помилки, які допускаються судами, які є підставою для скасування вироку»

24.05.2019

Савич Ю.М.

 

1.14

Підготувати узагальнення на тему: «Клопотання органів досудового розслідування про надання дозволу на проведення негласних слідчих (розшукових) дій, які надійшли в 2018 році до апеляційного суду, їх відповідність ч.2 ст. 248 КПК України, результати розгляду слідчими суддями, їх практична реалізація, використання на досудовому розслідуванні, як доказів, протоколів, одержаних на підставі ухвали слідчого судді про надання дозволу на проведення НС/Р/Д.

березень

Савчук О.І.

Сафонова С.М.

 

 

  ІІ. Підвищення професійного рівня та підготовка к оцінюванню суддів

 

    2.1

Проходження  підвищення кваліфікації у Національної школі суддів України за графіком

 

упродовж      півріччя

заступник голови суду,

секретарі палат, судді

 

2.2

Вивчення практики ЄСПЛ та доведення правових  позицій Верховного Суду до відома суддів палат та суддів першої інстанції

 

упродовж      півріччя

секретарі палат,

судді

 

 

IІІ. Взаємодія з органами державної влади, судами першої інстанції, навчальними закладами, ЗМІ та громадськістю

 

    3.1

Інформування  громадськості про діяльність  Луганського апеляційного суду шляхом  висвітлення на офіційному веб-сайті суду

упродовж      півріччя

творча група відповідно до наказу

    3.2

Організація інтерв’ю, коментарів, брифінгів, прес-конференцій, інформаційних зустрічей за участю журналістів, керівництва та суддів Луганського апеляційного суду

упродовж      півріччя

судді-спікери

    3.3

Підготовка  та публікація статей

правовиховної тематики в ЗМІ

 

упродовж      півріччя

керівництво суду, судді

    3.4

Надання суддям місцевих судів області методичну допомогу у застосуванні законодавства при розгляді судових справ, з виїздом до місцевих судів

упродовж      півріччя

заступник голови суду, суді-куратори

    3.5

Участь у семінарах, які проводяться за підтримкою проекту Ради Європи та міжнародною  організацією «Норвезька Рада у справах біженців» 

упродовж      півріччя

заступник голови суду, суді

 

ІV. Інше

 

  4.1

Підготовка звіту про виконання плану роботи судових палат та апарату суду на І-е півріччя 2019 року та підготовка плану роботи  палат та апарату суду на  ІІ-е півріччя  2019 року

червень

відповідальні особи

 

V.   Апарат Луганського апеляційного суду

 

5.1

Проведення нарад з працівниками апарату по підвищенню якості виконання службових обов’язків

щомісяця

      

Т.в.о. керівника апарату Савчук О.І.

 

5.2

Проведення семінарів з працівниками апарату щодо змін до діючого законодавства. Доведення до відома інформації, яка надходить від ДСА України

упродовж      півріччя

   

Т.в.о. керівника апарату Савчук О.І.

 

5.3

Інформування громадськості про діяльність апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду

упродовж  півріччя

помічники суддів

Беззубенко К.Ю.,

Краснокутський С.О., головний спеціаліст ІТ Удовенко Ю.Б.

 

5.4

 Оформлення передплати на юридичні видання для апеляційного суду на друге півріччя 2019 року

 

 травень –

 червень

архіваріус Подрябінкіна Н.О.

 

5.5

Організація проведення зборів суддів апеляційного суду та здійснення контролю за виконанням рішень зборів

упродовж  півріччя

Т.в.о. керівника апарату Савчук О.І.

 

5.6

Забезпечення ремонту комп’ютерної та копіювальної техніки

 

упродовж  півріччя 

головний спеціаліст ІТ

Удовенко Ю.Б.

 

5.7

Здійснення заходів з енергозбереження і скорочення витрат на комунальні послуги та енергоносії у 1 півріччі 2019 року

упродовж  півріччя

 

Т.в.о. начальника відділу

Чижик К.В.

 

5.8

Закупівля необхідних товарно-матеріальних цінностей для забезпечення функціонування суду

упродовж  півріччя

 

керівник апарату,

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності,

завідуючий господарством

 

5.9

Перевірка роботи секретарів судового засідання з питань дотримання строків здачі справ

щомісячно

Т.в.о. керівника апарату Савчук О.І.

 

5.10

Підготувати план роботи апарату суду на друге півріччя 2019 року

червень

Т.в.о. керівника апарату Савчук О.І.

 

VІ. Відділ діловодства та обліку звернень громадян

 

6.1

Підготувати статистичні дані щодо надходження вхідної кореспонденції 2018 рік

   січень - лютий

головний спеціаліст  Попова Д.В.

 

6.2

Проаналізувати стан розгляду звернень громадян за 2018 рік

 січень -березень

головний спеціаліст, т.в.о. начальника відділу

Шевчук М.В.

 

6.3

Проведення нарад с працівниками відділу по підвищенню якості виконання службових обов’язків

щомісячно (за потребою)

головний спеціаліст, т.в.о. начальника відділу

Шевчук М.В..Ю.

 

6.4

Підготувати звіти щодо інформації про виконання судом Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації»

щомісячно

відділ діловодства та звернень громадян

 

6.5

Підготувати звіт по кількості наданих дисків звукозапису

щоквартально

архіваріус Подрябінкіна Н.О.

 

6.6

Оформлення актів про передачу номенклатурних справ до архіву суду

упродовж півріччя

архіваріус Подрябінкіна Н.О.

 

6.7

Прийняття справ з Апеляційного суду Луганської області, упорядкування документообігу та архівного фонду

упродовж півріччя

відділ діловодства та звернень громадян

 

6.8

Складання актів на списання використаних поштових знаків та конвертів.

щомісячно

експедитор Ковальова І.Є.

 

6.9

Формування справ відповідно до номенклатури справ суду

постійно

відділ діловодства та звернень громадян

 

6.10

Організаційні заходи при проведенні прийому громадян

постійно

головний спеціаліст  Попова Д.В.

 

                                     VІІ. Відділ з питань персоналу           

 

7.1

Формування графіку відпусток суддів та працівників апарату суду

січень

відділ з питань персоналу

 

7.2

Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань

упродовж півріччя

відділ з питань персоналу

 

7.3

Організаційні заходи щодо своєчасного подання суддями декларації доброчесності та декларації родинних зв’язків

упродовж січня

 

відділ з питань персоналу

 

7.4

Перегляд посадових інструкцій працівників апарату суду на відповідність встановленим законодавством вимогам

лютий

відділ з питань персоналу

 

7.5

Підвищення кваліфікації  суддів та

працівників апарату  апеляційного суду Луганської області

упродовж півріччя

відділ з питань персоналу

 

7.6

Організація проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби

упродовж півріччя

відділ з питань персоналу

 

7.7

Організаційні заходи щодо своєчасного подання суддями та державними службовцями декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або

місцевого самоврядування

до 31.03.2019р.

відділ з питань персоналу

 

7.8

Проведення стажування  державних службовців та молоді

упродовж півріччя

відділ з питань персоналу

 

7.9

 Організаційні заходи щодо оновлення та наповнення суддівських досьє

упродовж півріччя

відділ з питань персоналу

 

7.10

Проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України « Про очищення влади»

упродовж півріччя

відділ з питань персоналу

 

7.11

Перевірка наявності документів в особових справах суддів та працівників апарату суду згідно з описом

березень

відділ з питань персонал

 

7.12

Заохочення та нагородження суддів у відставці та працівників апарату суду державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками

упродовж півріччя

відділ з питань персонал

 

VIII. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та       звітності

 

8.1

 

Складання тимчасового кошторису на І квартал 2019 року

до 15.01.2019р.

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.2

 

Складання бюджетного запиту на  наступний рік

до 01.09.2019р.

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.3

 

Надання інформації про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати

щомісячно

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.4

 

Складання фінансової, бюджетної, податкової та статистичної звітності

 

помісячно, щоквартально, за рік

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.5

Оформлення та викладання службової інформації в електронному вигляді на сайті «Е-дата»

протягом року

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.6

Подання заявок на фінансування поточних та капітальних видатків

кожної п’ятниці місяця

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.7

 Проведення щорічної основної інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів у касі, грошових документів, бланків суворої звітності, дебіторської та кредиторської заборгованості

 

щоквартально,

станом на 1 листопада кожного року

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.8

Вивчення нормативних документів, змін в Податковому законодавстві, Бюджетному Кодексі, постанов КМУ про ведення бухгалтерського обліку

 

постійно

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.9

Прийняття участі в комітетах з конкурсних торгів та публічних закупівель

протягом року

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

8.10

Відвідування семінарів, нарад в органах податкової, казначейської, статистичної служб  та інш.

 постійно

відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності

 

IX. Відділ забезпечення діяльності судових палат з розгляду

цивільних і кримінальних справ

 

9.1

Моніторинг правильності і достовірності, повноти та своєчасності заповнення обліково-статистичних карток в програмі «Д-3».

 

протягом півріччя

відділ забезпечення діяльності судових палат

 

9.2

Вивчення нових законів та інших нормативно-правових актів, змін до діючого законодавства, які стосуються організаційно-правової роботи відділу

упродовж півріччя

відділ забезпечення діяльності судових палат

 

9.3

Проведення семінарських занять щодо вивчення Закону України від 03.10.2017р. «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України та інших законодавчих актів»

 

січень - лютий

відділ забезпечення діяльності судових палат

 

9.4

Проведення моніторингу виявлення статистичних карток, які викликають помилки в звітах, сформованих у автоматизованому режимі та впорядкування таких карток

щомісяця

відділ забезпечення діяльності судових палат

 

9.5

Проведення семінарських занять щодо заповнення ОСК на цивільні, кримінальні справи, справи про адміністративні правопорушення у зв’язку із змінами в Інструкції користувача комп’ютерної програми «Д-3».

постійно (за потребою)

відділ забезпечення діяльності судових палат

 

 

9.6 

Моніторинг правильності групування документів в справи відповідно до номенклатури справ суду

щомісяця

відділ забезпечення діяльності судових палат

 

9.7

 

Ведення судової статистики в суді: підготовка та своєчасне направлення до відповідних органів звітів, аналітичних довідок. Таблиць. Узагальнень з питань судової статистики та аналіз судової практики

упродовж півріччя

відділ забезпечення діяльності судових палат

 

         X. Відділ матеріально-технічного та господарського забезпечення

 

10.1 

 

Складання договорів щодо комунальних послуг

 

упродовж півріччя (за потребою)

Чижик К.В.

Щербина П.О.

 

10.2

 

Благоустрій території суду

упродовж півріччя

Чижик К.В.

Долгова І.Є.

Леснікова І.В.

Бутов М.І

Гринченко А.В.

 

10.3

 

Контроль за системою опалення приміщення суду

протягом опалювального сезону

Чижик К.В.

Бутов М.І.

 

10.4

 

Проведення роботи по ремонту електромережі та освітлювальних приладів в приміщенні суду

 

упродовж півріччя

Чижик К.В.

Гринченко А.В.

 

10.5

 

Приведення підвального приміщення  в належний стан

упродовж півріччя

Чижик К.В.

Долгова І.Є.

Леснікова І.В.

Бутов М.І

Гринченко А.В.

Писклинець В.А.

 

10.6

Виконання робіт по забезпеченню матеріально-технічної бази суду

упродовж півріччя

Чижик К.В.

 

10.7

Проведення пошуку постачальників, визначення процедури закупівлі та укладання договорів

упродовж півріччя

Щербина П.О.

 

XI. Відділ інформаційних технологій

 

11.1

Впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи

упродовж         півріччя

відділ інформаційних технологій

 

11.2

Моніторинг оновлення та антивірусного програмного забезпечення

упродовж         півріччя

відділ інформаційних технологій

 

11.3

Підтримка комп’ютерної та копіювальної техніки у працездатному стані

упродовж         півріччя

 

 

11.4

Приведення робочих станцій та серверної до норм КЗСІ

упродовж         півріччя

відділ інформаційних технологій

 

11.5

Вивчення нормативно-правового забезпечення з питань стандартизації

упродовж         півріччя

відділ інформаційних технологій

 

11.6

Впровадження та забезпечення належного функціонування підсистеми «Електронний суд»

упродовж півріччя

відділ інформаційних технологій

 

11.7

Підтримка та забезпечення належного функціонування КП «Д-3»

упродовж         півріччя

відділ інформаційних технологій

 

11.8

Забезпечення співробітників суду електронними ключами та сертифікатами

упродовж         півріччя

відділ інформаційних технологій

 

                                XII. Відділ з режимно-секретної роботи

 

12.1

З метою контролю за станом режиму секретності, на виконання вимог п.434 Порядку №939 проводити перевірку наявності секретних документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації, за результатами перевірки складати акт перевірки згідно законодавства

щоквартально

Сафонова С.М., Веселов С.С.

 

12.2

Здійснення контролю за правильністю засекречування, зміни графіку секретності або розсекречування інформації відповідно до рішень експертної комісії з питань таємниць (далі ЕК); організація, опрацювання матеріалів ЕК, повідомлення правоохоронних органів про результати засідань ЕК

щомісячно

Сафонова С.М., Веселов С.С.

 

12.3

Здійснити   заходи  щодо перегляду та приведення грифів секретності МНСІ , що зберігаються у відповідність із ЗВДТ

у разі потреби, але не ріже ніж 1 раз на рік

Сафонова С.М., Веселов С.С., Щербаченко В.І.

 

12.4

Здійснити заходи щодо відібранню та знищенню секретних документів, строк зберігання яких закінчився

1 півріччя

 

Сафонова С.М., Веселов С.С.

 

 

12.5

Здійснити розробку  номенклатури посад та змін до неї (у разі необхідності)  працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці

протягом усього періоду (у разі потреби)

 

Сафонова С.М.

 

 

12.6

Підготувати документи для отримання допусків та доступів до державної таємниці працівників суду, що підлягають оформленню допуску до державної таємниці

січень

Сафонова С.М., Веселов С.С.

 

 

12.7

Провести заняття з працівниками суду діяльність яких пов’язана з державною таємнице, з метою вивчення ЗУ « Про державну таємницю»

лютий

Сафонова С.М.

 

 

12.8

Провести перевірку знань вимог нормативних документів з питань охорони державної таємниці у працівників, яким оформлено допуск  та доступ до державної таємниці, зі складанням відповідної довідки про результати перевірки

лютий

Сафонова С.М.

 

 

12.9

Підготувати узагальнення на тему: «Клопотання органів досудового розслідування про надання дозволу на проведення НСРД, які надійшли в 2018 році до апеляційного суду, їх відповідність ч.2 ст. 248 КПК України, результати розгляду слідчими суддями, їх практична реалізація, використання на досудовому розслідуванні, як доказів, протоколів, одержаних на підставі ухвали слідчого судді про надання дозволу на проведення НСРД.

березень

Савчук О.І.

Сафонова С.М.