«З А Т В Е Р Д Ж Е Н О»
наказом Голови
Луганського апеляційного суду
від 08 липня 2021 року № 30-од/с
ПЛАН
роботи Луганського апеляційного суду
на ІІ півріччя 2021 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
|||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
|||
І. Загальні заходи |
||||||
1.1 |
Провести координаційну нараду за підсумками роботи суду та місцевих судів Луганської області за перше півріччя 2021 року |
липень-вересень |
голова суду Гаврилюк В.К., заступник голови суду Белах А.В. |
|||
1.2 |
Взяти участь: |
|
|
|||
1.2.1 |
в роботі координаційних засідань при прокуратурі Луганської області |
упродовж півріччя |
голова суду Гаврилюк В.К., заступник голови суду Белах А.В. |
|||
1.3 |
Провести наради Луганського апеляційного суду, на яких: |
|
|
|||
1.3.1 |
розглянути узагальнення щодо якості роботи судових палат за перше півріччя 2021 року |
серпень |
секретарі судових палат Савич Ю.М., Коновалова В.А. |
|||
1.3.2 |
розглянути узагальнення щодо якості роботи місцевих судів Луганської області за перше півріччя 2021 року |
серпень |
заступник голови суду Белах А.В. |
|||
1.4 |
В порядку підготовки питань для розгляду нарадами суддів суду провести узагальнення: |
|
|
|||
1.4.1 |
щодо якості роботи судової палати з розгляду цивільних справ за перше півріччя 2021 року |
серпень |
секретар цивільної палати Коновалова В.А. |
|||
1.4.2 |
щодо якості роботи судової палати з розгляду кримінальних справ за перше півріччя 2021 року |
серпень |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
|||
1.5 |
Проводити аналіз причин порушення місцевими судами області строків розгляду цивільних справ та надання методичної допомоги для їх усунення |
постійно |
судді-куратори місцевих судів |
|||
1.6 |
Проводити аналіз у місцевих судах щодо стану розгляду кримінальних проваджень, які не знаходять вирішення понад 6 місяців, причини їх не розгляду та надання методичної допомоги для їх усунення |
постійно |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М., судді-куратори місцевих судів |
|||
1.7 |
Моніторинг дотримання строків розгляду справ суддями апеляційного суду |
постійно |
секретарі судових палат |
|||
1.8 |
Проведення оперативних нарад, зайнять з суддями судової палати з розгляду цивільних справ
Проведення оперативних нарад з суддями судової палати з розгляду кримінальних справ |
2 рази на місяць
у разі необхідності |
секретар цивільної палати Коновалова В.А.
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
|||
1.9 |
Проведення нарад з керівництвом Луганського апеляційного суду |
понеділок поточного місяця |
голова суду Гаврилюк В.К. |
|||
1.10 |
Проведення навчання з помічниками суддів та секретарями судового засідання |
упродовж півріччя |
судді: Луганська В.М., Тополюк Є.В., керівник апарату суду Савчук О.І. |
|||
ІІ. Узагальнення, аналізи, вивчення судової практики |
||||||
2.1 |
Проводити узагальнення судової практики, зокрема відповідно до плану роботи Верховного Суду |
упродовж півріччя |
керівництво суду, судді |
|||
2.2 |
Провести узагальнення судової практики щодо ухвал слідчих суддів, постановлених в порядку п. 1 ч. 1 ст. 303 КПК України
|
вересень |
секретар кримінальної палати Савич Ю.М. |
|||
2.3 |
Провести узагальнення судової практики розгляду судами Луганської області цивільних справ про відшкодування моральної шкоди потерпілим на виробництві за період 2018-2020 років |
упродовж півріччя |
суддя Карташов О.Ю. |
|||
ΙІІ. Підвищення професійного рівня, ділової кваліфікації суддів |
||||||
3.1 |
Проходження підвищення кваліфікації у Національної школі суддів України за графіком |
упродовж півріччя |
заступник голови суду Белах А.В., секретарі судових палат Савич Ю.М., Коновалова В.А., судді |
|||
3.2 |
Вивчення практики ЄСПЛ та доведення правових позицій Верховного Суду до відома суддів палат та суддів першої інстанції |
упродовж півріччя |
секретарі палат, судді |
|||
ІV. Взаємодія з органами державної влади, судами першої інстанції, навчальними закладами, ЗМІ та громадськістю |
||||||
4.1 |
Координувати роботу прес-центру Луганського апеляційного суду
|
упродовж півріччя |
голова суду Гаврилюк В.К., судді-спікери: Кострицький В.В., Тополюк Є.В. |
|||
4.2 |
Інформування громадськості про діяльність Луганського апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду
|
упродовж півріччя |
відповідальні особи, прес-секретар Окопна К.О. |
|||
4.3 |
Поширення друкованих матеріалів інформаційно-просвітницького характеру, які висвітлюють діяльність Луганського апеляційного суду, ведення інтернет-сайту та сторінок суду у соціальних мережах (зокрема, Facebook)
|
упродовж півріччя |
відповідальні особи, прес-секретар Окопна К.О.
|
|||
4.4 |
Організація інтерв’ю, коментарів, брифінгів, прес-конференцій, інформаційних зустрічей за участю журналістів, керівництва та суддів Луганського апеляційного суду
|
упродовж півріччя |
судді-спікери: Кострицький В.В., Тополюк Є.В., прес-секретар Окопна К.О. |
|||
4.5 |
Підготовка та публікація статей правовиховної тематики в ЗМІ
|
упродовж півріччя |
керівництво суду, судді |
|||
4.6 |
В рамках постійно-діючого семінару проводити заняття з суддями першої інстанції щодо вивчення практики розгляду справ |
постійно |
заступник голови суду Белах А.В. |
|||
4.7 |
Надання суддям місцевих судів області методичної допомоги у застосуванні законодавства при розгляді судових справ, з виїздом до місцевих судів
|
упродовж півріччя |
заступник голови суду Белах А.В., судді-куратори |
|||
4.8 |
Участь у семінарах, які проводяться за підтримкою проекту Ради Європи та міжнародною організацією «Норвезька Рада у справах біженців»
|
упродовж півріччя |
заступник голови суду Белах А.В., судді |
|||
V. Інше |
||||||
5.1 |
Підготовка звіту про виконання плану роботи судових палат та апарату суду за ІІ-е півріччя 2021 року та підготовка плану роботи судових палат та апарату суду на І-е півріччя 2022 року
|
грудень |
відповідальні особи |
|||
VΙ. Апарат Луганського апеляційного суду |
||||||
6.1 |
Проведення нарад з працівниками апарату по підвищенню якості виконання службових обов’язків |
щомісяця
|
Керівник апарату Савчук О.І. |
|||
6.2 |
Проведення семінарів з працівниками апарату щодо змін до діючого законодавства. Доведення до відома інформації, яка надходить від ДСА України |
упродовж півріччя
|
Савчук О.І., Беззубенко К.Ю. Щербаченко В.І. |
|||
6.3 |
Інформування громадськості про діяльність апеляційного суду шляхом висвітлення на офіційному веб-сайті суду |
упродовж півріччя |
Прес-секретар Окопна К.О., начальник відділу з ІТ Кожем`якін Р.Є. |
|||
6.4 |
Оформлення передплати на юридичні видання для апеляційного суду на перше півріччя 2022 року
|
листопад -грудень |
Начальник відділу Шевчук М.В., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
|||
6.5 |
Організація проведення зборів суддів Луганського апеляційного суду та здійснення контролю за виконанням рішень зборів |
упродовж півріччя |
Керівник апарату Савчук О.І. |
|||
6.6 |
Забезпечення ремонту комп’ютерної та копіювальної техніки
|
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є., Удовенко Ю.Б., Міоков І.І. |
|||
6.7 |
Здійснення заходів з енергозбереження і скорочення витрат на комунальні послуги та енергоносії у ІІ півріччі 2021 році |
упродовж півріччя
|
Провідний інженер Сінько М.П. |
|||
6.8 |
Закупівля необхідних товарно-матеріальних цінностей для забезпечення функціонування суду |
упродовж півріччя
|
керівник апарату, відділ планово-фінансової діяльності, обліку та звітності, завідуючий господарством |
|||
6.9
|
Перевірка стану діловодства в структурних підрозділах |
жовтень-грудень |
Беззубенко К.Ю. із залученням начальників відділів |
|||
6.10 |
Перевірка роботи секретарів судового засідання з питань дотримання строків здачі справ |
щомісячно |
Савчук О.І. Беззубенко К.Ю. Ковальова А.В. |
|||
6.11 |
Надання довідок про стан виконання плану робіт за друге півріччя 2021 року |
грудень |
Начальники структурних підрозділів |
|||
6.12 |
Підготовка проєкту плану роботи апарату суду на перше півріччя 2022 року |
грудень |
Заступник керівника апарату Беззубенко К.Ю. |
|||
VIІ. Відділ діловодства та обліку звернень громадян |
||||||
7.1 |
Проведення нарад с працівниками відділу по підвищенню якості виконання службових обов’язків |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Шевчук М.В. |
|||
7.2 |
Підготовка звіту щодо інформації про виконання судом Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» |
липень-серпень |
Головний спеціаліст Немировська І.Ю.
|
|||
7.3 |
Проаналізувати стан розгляду звернень громадян за перше півріччя 2021 року |
щомісячно |
Начальник відділу Шевчук М.В. |
|||
7.4 |
Підготовка звіту щодо кількості наданих дисків звукозапису |
щоквартально |
архіваріус Подрябінкіна Н.О.
|
|||
7.5 |
Оформлення актів про передачу номенклатурних справ до архіву суду |
щоквартально |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
|||
7.6 |
Прийняття справ з Апеляційного суду Луганської області, упорядкування документообігу та архівного фонду |
упродовж півріччя |
архіваріус Подрябінкіна Н.О. головний спеціаліст Немировська І.Ю. |
|||
7.7 |
Складання звітів на списання використаних поштових знаків та конвертів |
щомісяця |
експедитор Ковальова І.Є. |
|||
7.8 |
Формування справ відповідно до номенклатури справ суду |
постійно |
відділ діловодства та обліку звернень громадян |
|||
7.9 |
Організаційні заходи при проведенні прийому громадян |
постійно |
Провідний консультант Чекан М.В. |
|||
7.10 |
Оформлення підписки на періодичні видання на перше півріччя 2022 року |
до 15 грудня |
Начальник відділу Шевчук М.В., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
|||
7.11 |
Опрацювання та розроблення номенклатури справ на 2022 рік |
вересень-жовтень |
начальник відділу Шевчук М.В., архіваріус Подрябінкіна Н.О. |
|||
7.12 |
Вивчення Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України (наказ ДСА №814 від 20.08.2019 року) із змінами |
упродовж півріччя |
відділ діловодства та обліку звернень громадян |
|||
7.13 |
Проведення семінарських занять по роботі з КП «Д-3» у зв’язку зі змінами в Інструкції користувача програми «Д-3» |
постійно (за потребою) |
Начальник відділу Шевчук М.В. |
|||
7.14 |
Вивчення та обговорення з працівниками змін до нормативних актів, що регулюють роботу відділу |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Шевчук М.В. |
|||
7.15 |
Визначення завдань, ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності дер |
жовтень-грудень |
Начальник відділу Шевчук М.В. |
|||
VІІІ. Відділ з питань персоналу |
||||||
8.1 |
Робота із військового обліку військовозобов’язаних і призовників |
упродовж півріччя
|
Начальник відділу Зьома О.В. |
|||
8.2 |
Проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців |
жовтень грудень |
Начальник відділу Зьома О.В. |
|||
8.3 |
Організація проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Шамрай Н.В. |
|||
8.4 |
Організація з проходження ознайомлювальної та навчальної практики студентами вищих навчальних закладів практики для студентів
|
липень |
Начальник відділу Зьома О.В. |
|||
8.5 |
Контроль за дотриманням графіка відпусток, облік усіх видів відпусток |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Шамрай Н.В. |
|||
8.6 |
Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату апеляційного суду Луганської області |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
|||
8.7 |
Заохочення та нагородження суддів у відставці та працівників апарату суду державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
|||
8.8 |
Організаційні заходи щодо оновлення та наповнення суддівських досьє |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
|||
8.9 |
Перегляд посадових інструкцій працівників апарату суду на відповідність встановленим законодавством вимогам |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Шамрай Н.В. |
|||
8.10 |
Облік працівників окремих категорій відповідно до законодавства (учасники бойових дій, працівники із сімейними обов’язками, інваліди) |
упродовж півріччя |
Зьома О.В., Шамрай Н.В. |
|||
8.11 |
Складання графіку відпусток суддів та працівників апарату суду на 2022 рік |
жовтень грудень |
Зьома О.В. |
|||
8.12 |
Видача довідок про теперішню і минулу діяльність працівників суду |
упродовж півріччя |
Шамрай Н.В. |
|||
8.13 |
Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань |
упродовж півріччя |
Шамрай Н.В. |
|||
8.14 |
Оформлення службових посвідчень працівникам суду |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Зьома О.В. |
|||
ІX. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності |
||||||
9.1
|
Складання квартальної фінансової та бюджетної звітності відповідно до Порядку складання бюджетної звітності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 №44, Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі та подання її в системі «Є-Звітність» до ГУДКСУ у Луганській області
|
щокварталу в терміни, встановлені відповідно до графіка подання квартальної фінансової та бюджетної звітності ГУДКСУ у Луганській області |
Начальник відділу Корольчук Л.П. |
|||
9.2
|
Складання квартальної фінансової та бюджетної звітності та подання до ДСА України |
щокварталу в терміни, встановлені відповідно до графіка подання квартальної фінансової та бюджетної звітності ДСА України |
Начальник відділу Корольчук Л.П. |
|||
9.3
|
Складання та подання податкової звітністі до ДПІ у м. Сєвєродонецька :
Повідомлення про прийняття працівника на роботу;
Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з типом «Звітний»
Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. з типом «Довідковий»
|
до початку роботи новоприйнятого працівника;
протягом 40 календарних днів після кінця кварталу
по мірі надходження лікарняних листів |
Корольчук Л.П. Сигаєва Я.В. |
|||
9.4 |
Складання та подання звітність фонду соціального страхування з ТВП: - Заява - розрахунок для надання матеріального забезпечення застрахованим особам, страхових виплат потерпілим на виробництві, відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг за рахунок коштів Фонду;
- Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам |
протягом 5 календарних днів від дня затвердження протоколу засідання комісії з соціального страхування
протягом місяця з дня проведення виплат застрахованим особам |
Корольчук Л.П. Сигаєва Я.В. |
|||
9.5 |
Складання та подання місячної бюджетної звітністі в системі «Є-Звітність» до ГУДКСУ у Луганській області -"Звіт про заборгованість за бюджетними коштами" (форма № 7д. № 7м.) (додаток 7)
|
щомісячно в терміни, встановлені відповідно до графіка подання місячної бюджетної звітності ГУДКСУ у Луганській області, але не пізніше 7 числа |
Корольчук Л.П. Єгорова О.П. Сигаєва Я.В. |
|||
9.6 |
Складання та подання щомісячної інформації до ДСА України : - Структура заробітної плати по посадах за місяць; - Щомісячна інформація про середньооблікову чисельність працюючих; - Інформацію про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати станом на 1 число місяця наступного за звітним; -Інформацію щодо обсягу видатків у 2021 році; -Інформацію щодо заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) працівникам бюджетних установ; -Інформацію щодо списку справ про визнання протиправними дій щодо нарахування та виплати суддівської винагороди із застосуванням щомісячного обмеження її нарахування сумою 47 320 грн, у яких суд, територіальне управління ДСА України (у кого запитується інформація) є відповідачем, третьою особою, а позивачем — суддя відповідного суду. -Розрахунок річного фонду суддівської винагороди -Розрахунок річного фонду обов'язкових виплат працівників апарату суду на 2021 рік
|
до 5 числа після звітного місяця до 5 числа після звітного місяця до 2 числа
до 5 числа на 1 число
щосереди
За потребою
За потребою
|
Корольчук Л.П. Сигаєва Я.В. Єгорова О.П.
Єгорова О.П. Сигаєва Я.В.
Корольчук Л.П. Єгорова О.П.
Сигаєва Я.В. |
|||
9.7 |
Складання та подання щоквартальної інформацію до ДСА України: - Аналіз виконання результативних показників паспортів бюджетних програм за загальним та спеціальним фондом бюджету (інформатизація);
- Звіт про виконання індивідуального кошторису та паспорта бюджетної програми;
- Відомості про нерухоме державне майно №2б(д);
- Звіт про рух коштів по депозитному рахунку;
-Інформація про розмір суддівської винагороди за рішенням суду;
|
щоквартально в терміни встановлені ДСА;
не пізніше ніж 10 днів після термінів, встановлених для подання фінансової звітності; протягом місяця після закінчення кварталу або року, що настає за звітним до 20 числа після звітного кварталу до 20 числа після звітного кварталу |
Корольчук Л.П. Єгорова О.П.
Корольчук Л.П. Єгорова О.П.
Корольчук Л.П.
КорольчукЛ.П. Єгорова О.П.
КорольчукЛ.П. Єгорова О.П. |
|||
9.8 |
Складання та подання форми державних статистичних спостережень до органу державної статистики: -Звіт з праці (форма №1-ПВ) (місячна)
-Звіт з праці (форма №1-ПВ) (квартальна)
|
не пізніше 7-го числа місяця, наступного за звітним періодом; не пізніше 7-го числа місяця, наступного за звітним періодом |
Корольчук Л.П. Сигаєва Я.В.
Корольчук Л.П. Сигаєва Я.В.
|
|||
9.9 |
Підготовка довідок про зміни до кошторису на 2021 рік, про зміни до плану асигнувань загального фонду, зміни до плану спеціального фонду та пропозицій щодо перерозподілу бюджетних асигнувань
|
упродовж півріччя |
КорольчукЛ.П. Єгорова О.П. |
|||
9.10 |
Внесення змін до розрахунків, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до кошторису
|
упродовж півріччя |
КорольчукЛ.П. Єгорова О.П.
|
|||
9.11 |
Здійснення аналізу кредиторської заборгованості |
упродовж півріччя |
КорольчукЛ.П. Єгорова О.П.
|
|||
9.12 |
Здійснення нарахувань суддівської винагороди та заробітної плати суддями та працівниками апарату;
Здійснення контролю за витрачанням фонду оплати праці.
Здійснення видачі довідок по заробітній платі для оформлення та переоформлення пенсій, субсидій, кредитів, заповнення декларацій та інше
|
щомісячно
протягом звітного періоду
протягом звітного періоду |
Корольчук Л.П. Сигаєва Я.В.
Корольчук Л.П.
Сигаєва Я.В.
|
|||
9.13 |
Оформлення та викладання службової інформації в електронному вигляді на сайті «Е-дата»
|
упродовж півріччя |
Начальник відділу Корольчук Л.П. |
|||
9.14 |
Поточна робота в бухгалтерії: ведення бухгалтерських облікових регістрів; складання меморіальних ордерів; оброблення первинних документів; листування в ДСА, фінансовими органами, тощо
|
щоденно |
Корольчук Л.П. Єгорова О.П. Сигаєва Я.В.
|
|||
9.15 |
Нарахування і виплата заробітної плати. Надання інформації про здійснення видатків на оплату праці, грошове забезпечення та інші соціальні виплати
|
щомісячно |
Корольчук Л.П. Сигаєва Я.В. |
|||
9.16 |
Складання кошторисів, планів асигнувань та змін до них, здійснення обліку коштів
|
упродовж півріччя |
Корольчук Л.П. Єгорова О.П. |
|||
9.17 |
Подання заявок на фінансування поточних та капітальних видатків
|
кожної п’ятниці місяця |
Корольчук Л.П. |
|||
9.18 |
Вивчення нормативних документів, змін в Податковому законодавстві, Бюджетному Кодексі, постанов КМУ про ведення бухгалтерського обліку
|
постійно |
Корольчук Л.П. Єгорова О.П. Сигаєва Я.В.
|
|||
9.19 |
Прийняття участі в тендерному комітеті, в комісіях з конкурсних торгів, дисциплінарних проваджень, соціального страхування та публічних закупівель, тощо
|
упродовж півріччя |
Корольчук Л.П. Єгорова О.П. |
|||
9.20 |
Відвідування семінарів, нарад в органах податкової, казначейської, статистичної служб та ін. |
постійно |
Корольчук Л.П. Єгорова О.П. Сигаєва Я.В.
|
|||
9.21 |
Огляд нового законодавства щодо бухгалтерського обліку в бюджетних установах |
постійно |
Корольчук Л.П. Єгорова О.П. Сигаєва Я.В.
|
|||
9.22 |
Складання квартальної фінансової та бюджетної звітності відповідно до Порядку складання бюджетної звітності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 №44, Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі та подання її в системі «Є-Звітність» до ГУДКСУ у Луганській області
|
щокварталу в терміни, встановлені відповідно до графіка подання квартальної фінансової та бюджетної звітності ГУДКСУ у Луганській області |
Корольчук Л.П. |
|||
X. Відділ забезпечення діяльності судових палат з розгляду цивільних і кримінальних справ |
||||||
10.1 |
Реєстрація та облік судових справ та матеріалів, які надійшли на розгляд до апеляційного суду, у порядку передбаченому Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах України та вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, та передача їх суддям. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О., Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П. |
|||
10.2 |
Здійснення автоматизованого розподілу судових справ та матеріалів. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О., Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П. |
|||
10.3 |
Внесення інформації про результати розгляду судових справ та матеріалів в обліково-статистичні картки в автоматизованій системі документообігу суду. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О., Попова Т.А., Коцаренко І.І., Твердохліб Т.П. |
|||
10.4 |
Ведення судової статистики в суді: підготовка та своєчасне направлення до відповідних органів звітів, аналітичних довідок, таблиць, узагальнень з питань судової статистики. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
|||
10.5 |
Підготовка інформації щодо кількості справ розглянутих судом. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
|||
10.6 |
Здійснення моніторингу відправки рішень до ЄДРСР. |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Ковальова А.В. |
|||
10.7 |
Проведення семінарських занять щодо заповнення ОСК на цивільні, кримінальні справи, справи про адміністративні правопорушення у зв’язку із змінами в Інструкції користувача комп'ютерної програми «Д-3». |
постійно (за потребою) |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
|||
10.8 |
Вивчення та обговорення з працівниками змін до нормативних актів, що регулюють роботу відділу. |
упродовж півріччя |
Ковальова А.В., Цьова Т.О.
|
|||
10.9 |
Визначення завдань, ключових |
жовтень-грудень |
Начальник відділу Ковальова А.В. |
|||
XI. Відділ матеріально-технічного та господарського забезпечення |
||||||
11.1
|
Складання договорів щодо комунальних послуг
|
упродовж півріччя (за потребою) |
Сінько М.П. |
|||
11.2
|
Благоустрій території суду |
упродовж півріччя |
Сінько М.П. Кудрявцева А.М. Калашникова І.Е. Бутов М.І Гринченко А.В. Латюк О.В. |
|||
11.3 |
Підготовка системи до опалювального сезону |
вересень-жовтень |
Сінько М.П. Бутов М.І. |
|||
11.4
|
Контроль за системою опалення приміщення суду |
протягом опалювального сезону |
Сінько М.П. Бутов М.І. |
|||
11.5
|
Проведення роботи по ремонту електромережі та освітлювальних приладів в приміщенні суду
|
упродовж півріччя |
Сінько М.П. Гринченко А.В. |
|||
11.6
|
Приведення підвального приміщення в належний стан |
упродовж півріччя |
Сінько М.П. Кудрявцева А.М. Калашникова І.Е. Бутов М.І Гринченко А.В. Латюк О.В. |
|||
11.7 |
Виконання робіт по забезпеченню матеріально-технічної бази суду |
упродовж півріччя |
Чижик К.В. |
|||
11.8 |
Проведення поточного ремонту приміщення суду |
упродовж півріччя |
Сінько М.П. Гринченко А.В. Бутов М.І. |
|||
11.9 |
Заміна та ремонт системи опалення |
липень-серпень |
Сінько М.П. Гринченко А.В. Бутов М.І. |
|||
XII. Відділ інформаційних технологій |
||||||
12.1 |
Надання пропозицій та рекомендацій щодо придбання необхідної комп’ютерної техніки |
упродовж півріччя |
Начальник відділу Кожем’якін Р.Є. |
|||
12.2 |
Введення в експлуатацію придбаної комп’ютерної техніки. Інсталяція необхідного програмного забезпечення для повноцінного функціонування технічних засобів |
упродовж півріччя |
Удовенко Ю.Б. Міоков І.І. |
|||
12.3 |
Впровадження та забезпечення належного функціонування ЄСІТС |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є. Удовенко Ю.Б. |
|||
12.4. |
Підтримка та забезпечення належного функціонування КП «Д-3» |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є. Удовенко Ю.Б. Міоков І.І. |
|||
12.5 |
Моніторинг оновлення та антивірусного програмного забезпечення |
упродовж півріччя |
Удовенко Ю.Б. Міоков І.І. |
|||
12.6 |
Підтримка комп’ютерної та копіювальної техніки у працездатному стані |
упродовж півріччя |
Удовенко Ю.Б. Міоков І.І. |
|||
12.7 |
Впровадження та забезпечення належного функціонування підсистеми «Електронний суд» |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є. Удовенко Ю.Б. Міоков І.І. |
|||
12.8 |
Встановлення та забезпечення відеоконференцзв’язку під час проведення відеоконференцій |
упродовж півріччя |
Міоков І.І. |
|||
12.9 |
Забезпечення співробітників суду електронними ключами та сертифікатами |
упродовж півріччя |
Кожем’якін Р.Є. Удовенко Ю.Б. |
|||
XIII. Відділ з режимно-секретної роботи |
||||||
13.1 |
З метою контролю за станом режиму секретності, на виконання вимог п.434 Порядку №939 проводити перевірку наявності секретних документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації, за результатами перевірки складати акт перевірки згідно законодавства |
щоквартально |
Головний спеціаліст Онопрієнко А.Є. |
|||
13.2 |
Здійснення контролю за правильністю засекречування, зміни графіку секретності або розсекречування інформації відповідно до рішень експертної комісії з питань таємниць (далі ЕК); організація, опрацювання матеріалів ЕК, повідомлення правоохоронних органів про результати засідань ЕК |
щомісячно |
Онопрієнко А.Є. |
|||
13.3 |
Здійснити заходи щодо перегляду та приведення грифів секретності МНСІ , що зберігаються у відповідність із ЗВДТ |
у разі потреби, але не рідше ніж 1 раз на рік |
Онопрієнко А.Є. |
|||
13.4 |
Здійснити заходи щодо відібрання та знищення секретних документів, строк зберігання яких закінчився |
упродовж півріччя
|
Онопрієнко А.Є.
|
|||
13.5 |
Здійснити розробку номенклатури посад та змін до неї (у разі необхідності) працівників суду, що підлягають оформленню допуску та надання доступу до державної таємниці |
Протягом півріччя (у разі потреби)
|
Онопрієнко А.Є.
|
|||
13.6 |
Провести заняття з працівниками суду, діяльність яких пов’язана з державною таємнице, з метою вивчення ЗУ « Про державну таємницю» |
ІІІ квартал |
Онопрієнко А.Є. |
|||
13.7 |
Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується державної таємниці, методичних рекомендацій ДСА України та ГУ СБУ України, доведення інформації до відома осіб, які мають допуск та доступ до державної таємниці |
упродовж півріччя |
Онопрієнко А.Є. |
|||
13.8 |
Підготовка звіту щодо забезпечення охорони державної таємниці за 2021 рік |
серпень-грудень |
Онопрієнко А.Є.
|
|||
13.9 |
Підготовка номенклатури секретних справ на 2022 рік |
грудень |
Онопрієнко А.Є.
|
|||
XIV. Відділ судових розпорядників |
||||||
14.1 |
Контроль за додержанням особами, які перебувають в суді, встановлених правил |
постійно, упродовж півріччя |
Подрябінкін Я.Г Онищенко К.В. |
|||
14.2 |
Забезпечення неухильного виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання розпоряджень головуючого судді в судовому засіданні |
постійно, упродовж півріччя |
Подрябінкін Я.Г Онищенко К.В., |
|||
14.3 |
Взаємодія зі Службою судової охорони, Національною поліцією України, Національною гвардією України щодо підтримання громадського порядку в залі судового засідання та у приміщенні суду |
упродовж півріччя, а також за наявності великої кількості учасників провадження |
Подрябінкін Я.Г Онищенко К.В., |
|||
14.4 |
Проведення оперативної наради щодо порушення вимог ст.185-3 КУпАП, а саме щодо порушення порядку під час судового засідання та вчинення будь-яких дій, які свідчать прояв неповаги до суду або встановлених в суді правил |
липень, вересень, листопад |
Начальник відділу Подрябінкін Я.Г. |
|||
14.5 |
Проведення перевірки знань вимог нормативних документів з питань діяльності служби судових розпорядників |
серпень, жовтень, грудень |
Начальник відділу Подрябінкін Я.Г |
|||
14.6 |
Вивчення змін у діючому законодавстві, що стосується роботи відділу |
постійно, упродовж півріччя |
Подрябінкін Я.Г Онищенко К.В. |
|||
XV. Сектор з правових питань та договірної роботи |
||||||
15.1 |
Внесення змін до річного плану закупівель, визначення процедури закупівель |
упродовж півріччя |
Головний спеціаліст Щербина П.О. |
|||
15.2 |
Проведення пошуку постачальників |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||
15.3 |
Підготовка проектів договорів |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||
15.4 |
Здійснення реєстрації договорів |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||
15.5 |
Оприлюднення договорів в системі «Prozorro», E-data |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||
15.6 |
Моніторинг судових справ, учасником яких є Луганський апеляційний суд |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||
15.7 |
Представництво інтересів Луганського апеляційного суду в судах |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||
15.8 |
Участь в розгляді претензій, що надійшли до суду, підготовка проектів відповідей на претензії |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||
15.9 |
Підготовка проектів відповідей на претензії |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |
|||
15.10 |
Надання відомостей до Сєвєродонецького міського військкомату про наявність і технічний стан транспортних засобів |
до 20 грудня |
Щербина П.О. |
|||
15.11 |
Моніторинг змін до законодавства щодо публічних закупівель |
упродовж півріччя |
Щербина П.О. |