ОГОЛОШЕННЯ
про добір на період дії карантину
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
провідний спеціаліст відділу з питань персоналу Луганського апеляційного суду, посада державної служби категорії «В»
|
|
Посадові обов’язки |
1. Організовує комп’ютерний облік електронних справ працівників апарату суду та суддів в інформаційно-аналітичній системі "Кадри-WEB" та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи. 2. Здійснює ведення номенклатурних справ та підготовку і передачу їх до архіву суду. Готує статистичну звітність з кадрових питань. 3. Оформлює документи в межах компетенції щодо прийняття, переведення, просування, звільнення працівників апарату суду, присвоєння їм рангів державних службовців, обчислює стаж роботи на державній службі суддям та працівникам апарату суду, що дає право на надбавку за вислугу років; готує проекти наказів щодо встановлення цих надбавок та відповідні документи які необхідні для призначення суддів на адміністративні посади, звільнення суддів у відставку тощо. 4. Забезпечує збір інформації необхідний для складання графіку відпусток суддів та працівників апарату суду, після його затвердження ознайомлює з ним суддів та працівників апарату. 5. Здійснює реєстрацію наказів, розпоряджень голови суду, керівника апарату суду у відповідних журналах реєстрації. 6. Веде особові справи суддів та працівників апарату суду. Оформлює та видає довідки з місця роботи. 7. Готує матеріали для заохочення працівників суду. 8. Оформлює графік відпусток працівників апарату суду та суддів, готовить проекти актів щодо надання відпусток працівникам апарату суду та суддям, веде відповідний облік. 9. Готує документи та проекти наказів про призначення на посади в апараті суду, переведення на інші посади, звільнення з посад, з інших кадрових питань. Готує розпорядчі документи про відрядження працівників апарату суду та суддів. 10. Ознайомлює суддів та працівників апарату суду з наказами, розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду відповідно до правил ведення діловодства. |
|
Умови оплати праці * |
Посадовий оклад – 5320,00 грн., надбавки, доплати та премії відповідно до ст.ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу». |
|
Інформація про строковість призначення на посаду ** |
Строково (за контрактом, укладеним на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторно хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, та дня визначення керівником переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства). Граничний строк перебування особи на зазначеній посаді державної служби становить не більше двох місяців після відміни карантину, установленого Кабінетом Міністрів України. |
|
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання*** |
Особа, яка бажає взяти участь в доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби: 1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби; 2) резюме за формою, визначеною Кабінетом Міністрів України; 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Додатки до заяви не є обов’язковими для подання. Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Інформація для участі в доборі приймається в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису кандидата через Єдиний портал вакансій державної служби (https://www.career.gov.ua) до 17.00 години 18 листопада 2020 року. |
|
Місце, час та дата початку проведення співбесіди з кандидатами |
Інформацію буде доведено не пізніше ніж за один робочий день до початку проведення співбесіди. Учасникам добору при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду |
Кучугура Катерина Василівна т. (06452) 4-22-13 kadrulac@ukr.net |
|
Вимоги **** |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра в галузях знань «Право» |
2. |
Досвід роботи |
Не потрібен |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |